Så kom Tante Tut´s kuld til verden

Stort tillykke med de fire tutter :slight_smile:

Drengenavne med T (disney)

Tantor - Terence - Thumper - Tiny - Tipo - Tito - Tod - Toulouse - Trusty

Tillykke med de 4 vidundere

[QUOTE=Blunky;550504]Tillykke med tutterne :smiley:
Den ene af pigerne skal da hedde Tante tut? :D[/QUOTE]

Er det ikke en utrolig uheldig start på tilværelsen??

:høhø::høhø::høhø::høhø:

I er godt nok sjove…

.
.
.
.
.
.

PS : misundelse er en grim ting…:engel2::engel2::engel2::engel2:

[QUOTE=Henriette;550578]Drengenavne med T (disney)

Tantor - Terence - Thumper - Tiny - Tipo - Tito - Tod - Toulouse - Trusty[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte:

TOULOUSE…

Perfekt navn til en smuk bimse…
:wehuu:

TOULOUSE…

Perfekt navn til en smuk bimse…
:wehuu:[/QUOTE]
Ja bestemt Tut…men jeg har det bare sådan lidt Disney navne har jeg det svært med til katte (det bliver for nuttet og uopfindsomt - og alt for mange bruger navne fra Disney) :S

På listen er indtil videre

True Blue
Tai Chi

og så har jeg tænkt på Tip Toe (for lur mig om der ikke er en eller flere som kun lige får hvidt på tåspidsen ) :høhø:

Jeg kan bedst lide navne i 2 ord. :høhø:

Tom Tom
Toy Boy

[QUOTE=Chicabee;550700]og så har jeg tænkt på Tip Toe (for lur mig om der ikke er en eller flere som kun lige får hvidt på tåspidsen ) :høhø:

Jeg kan bedst lide navne i 2 ord. :høhø:[/QUOTE]

Tip Toe er rigtig sød :slight_smile:

[QUOTE=Chicabee;550700]Ja bestemt Tut…men jeg har det bare sådan lidt Disney navne har jeg det svært med til katte (det bliver for nuttet og uopfindsomt - og alt for mange bruger navne fra Disney) :S

På listen er indtil videre

True Blue
Tai Chi

og så har jeg tænkt på Tip Toe (for lur mig om der ikke er en eller flere som kun lige får hvidt på tåspidsen ) :høhø:

Jeg kan bedst lide navne i 2 ord. :høhø:[/QUOTE]

Super sødt med Tip Toe :wink:

En af pigerne kunne da hedde Tante TUT, det er da i 2 ord :wink: grinnn

:surrender1::surrender1::surrender1:

Neeeej, Lene… alt andet end det.

Har selv tænkt på navne og er kommet frem til

:hjerte:Tutta Rosenberg:hjerte:

Men jeg er desværre nok den eneste, der er gammel nok til at huske hende.

:buba:

Nope, jeg kan i hvert fald huske hendes udseende/make up :uha: - og jeg synes at det ville være synd for katten :wink:

Åh ja, jeg husker så udmærket TV-portrættet, som ikke var specielt flatterende.
Så hellere “Tutti” med den dejlige italienske klang. :slight_smile:
Eller “Tito” - lidt politisk måske, men et rigtigt godt navn at kalde på… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;550901]Åh ja, jeg husker så udmærket TV-portrættet, som ikke var specielt flatterende.
[/QUOTE]
Det kan jeg ikke prale af, men jeg husker billeder af hende. Hun havde bare SÅ meget misforstået konceptet “make up”, at jeg kunne se det selv som barn :besvimer:

Jeg tænkte lige på, at Tullen her også har tilnavnet den hvide tornado.
Tornado kunne også være et godt kattenavn - hvis man har mod til det, selvfølgelig :slem:

[QUOTE=FinnFrode;550901]Åh ja, jeg husker så udmærket TV-portrættet, som ikke var specielt flatterende.
Så hellere “Tutti” med den dejlige italienske klang. :slight_smile:
Eller “Tito” - lidt politisk måske, men et rigtigt godt navn at kalde på… :D[/QUOTE]

:S

Æv… det program har jeg ikke set… husker hende ikke for så meget andet end hendes udseende…

Æv… det program har jeg ikke set… husker hende ikke for så meget andet end hendes udseende…[/QUOTE]

Du var nok ikke gammel nok til at være oppe og se fjernsyn dengang. :stuck_out_tongue:

Portrættet hed “Vist er vi ej snobbede” og var lavet af Poul Martinsens for DR i 1970.

[QUOTE=FinnFrode;550914]Du var nok ikke gammel nok til at være oppe og se fjernsyn dengang. :stuck_out_tongue:

Portrættet hed “Vist er vi ej snobbede” og var lavet af Poul Martinsens for DR i 1970.[/QUOTE]

:uha::uha::uha:

Uha-da…

Der var jeg slet ikke født…

:snydt:

//youtu.be/OnScOFZWHAo

Tillykke med dem!

Tiger Lily
Tulipan
Total Love
Tequila Sunrise
Tante T
Third Base