Så ku' jeg være her

Jamen dog! Jeg havde en lidt hård start herinde! Jeg lagde ud med at trykke på knappen om at jeg er under en hvis alder - så jeg skulle have underskrift fra mor til at måtte være med herinde - på trods af at jeg er faktisk 23. Jeg har på fornemmelsen at dette var til stor underholdning for Miss T [bigloony]

Tja - hvad skal jeg skrive om mig selv - Jeg er en glad pige som fordeler min tid på arbejde, min kæreste, vores dejlige kat og min fritids interesser. Som I sikkert kan læse inde op min mor’s profil “birtheras” så har vi ikke boet det samme sted særlige længe af gangen, så for mig at være flyttet i hus med kæresten i Danmark, er lidt en omveltning. Men stadig ikke noget jeg vil brokke mig over, jeg synes det er super dejligt at have både ham vores hus og vores super dejlige misser.

Til dagligt arbejder jeg ude hos Frode Laursen i Vitten, hvor jeg sidder i den Internationale afdeling som Kvalitet og Service assistent. Det er et super hyggeligt sted at arbejde og jeg er enormt glad for de mennesker jeg arbejder med.

Jeg er super glad for inntiativet til at starte denne side, da jeg synes der var problemer med både brugere og HAer inde på Kattegalleriet.

Men nok om dem - det er jo ikke derfor vi er her!

Glæder mig til mange timers hygge herinde

Velkommen til -velkommen

Håber du får det sjovt og hyggeligt herinde… Du har jo allerede været godt i gang, så du ved jo som sådan godt hvad det går ud på -hæhæ

jo tak begge to…håber jeg også

-velkommen til dig Missepigen. Dejligt at du også har lyst til at være med her, sammen med vi andre kattegale -velkommen

-velkommen -bananer

Også velkommen fra en endnu nyere -høhø -velkommen

-velkommen selvom det jo tog noget tid for dig at finde herind… [smilie=hate-wall.gif] tænk sig 23 år og så skal jeg stadig underskrive tilladelser for dig… -græd

Hejsa og velkommen til :smiley:

hej Michelle [smilie=hate-tunz.gif]

Velkommen her hos os kattegale -velkommen

Hey there Michelle og stort -velkommen fra mig

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif] EFTER jeg havde ordnet dine tilladelser -xxrotflmao … du er jo ikke så gammel -xxrotflmao

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Hejsa og velkommen, dejligt at du har valgt at deltage herinde [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen til missepigen [bigloony]

Tak Miss T…så slap jeg da denne gang…men nu har jeg da også kun skulle gøre det i 18 år -tak

Hej og Velkommen

-velkommen Stort velkommen.

-hop -hop

-velkommen Håber du bliver glad for at være her sammen med vi andre kattegale.

Sidder i skrivende stund og chatter med din mor på msn GG

velkommen til -balloons