Så kunne jeg ikke stå imod længere!

For lidt tid siden fik jeg tilbudt en yndig blå Burmeser-pige til opdræt, - - sagde nejtak , fordi jeg ikke længere ved om jeg kan udstille.
Men da jeg kun har haft blå Burmesere i huset af egne killinger, som, alle er blevet solgt ( een død 3 uger gl,) har jeg altid “manglet” en blå Burmeser, og nu blev fristelsen for stor,- - - så her får jeg den lille trold, sterilliseret og klar til kæl i det nye år1 hun er så smuk,:inlove::inlove::inlove::inlove: at det er lidt trist, at hun ikke går videre i avl, men må “nøjes med kælekatstatus” D O G er forventningerne er store her, hvor vi glæder os til en meget smuk blå Burmeser-pige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

:thumbup: Til lykke Connie - jeg er helt sikker på det er en beslutning, du kommer til at glæde sig over lææææænge fremover :slight_smile:
VH
Susanne

Tillykke med hende, hvor ser hun dog yndig ud, glæder mig til at se flere billeder af hende hen af vejen :slight_smile:

Det ansigt kan jeg godt forstå du ikke kan modstå. Tillykke med din fremtidige misling. :slight_smile:

Man skal ind i mllem glæde sig selv!
Og så skidt med m du kan udstille… at have en smuk og dejlig kat derhjemme opvejer jo alt :slight_smile:

Tillykke med hende :slight_smile:

hvor er hun yndig! :smiley:

Tillykke med hende :smiley:

Tillykke :slight_smile:

Tak Susanne Og jeg er glad for, at hun flytter hjem til mig, - men som Burmeseropdrætter gør det ondt, at jeg får tilbudt en killing ,der passer lige ind i min drøm om Burmeserne, og jeg p.g.a. div. ikke fører drømmen ud i livet, men beholder hende indenfor mine 4 vægge som kælekat ! Men hun får det godt her, og jeg vil leve med mine ærgelser når jeg ser hvor smuk hun bliver!
Cats og Conni

Hvor ser hun yndig ud.
Tillykke med hende :slight_smile:

Stort til lykke :wehu:

Jeg er slet ikke spor misundelig :snydt: :wehuu:

Nøj, hvor er hun fin og dejlig :hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med hende, jeg an godt forstå ærgrelsen over ikke at kunne opdrætte på hende :ok:

Ih så gjorde du det alligevel :ok: Tillykke med den lille blå smuksak!

Nu ved jeg jo, hvor gammel hun er, så jeg håber, du vil få lokket nogen til at køre dig til Helsingør til februar, så hun kan komme på i hvert fald én udstilling :wink:

Hun er rigtig skøn og jeg er glad for, at historien endte som den gjorde - jeg er sikker på, du og hun bliver glade for din beslutning :smiley:

Nuurh!
Hvor er hun dejlig…
Tillykke med hende… ! :):hjerte:

Hej Katrine

Nej det ved jeg !!:D:p:tihi:

Cats og Conni

Ja Mette Hun er smuk, men hun bliver sterilliseret inden hun kommer her, fordi jeg ikke længere orker, at udstille avlskatte,- (som jeg jo har den mening om, at, de skal kunne blive champs.inden de får killinger,-) så,- hun er “kun” til kæl:), - - og jeg kan godt selv vurdere hendes udseende,- ialtfald efter min egen smag:tihi:

M E N jeg glæder mig!

Det er jeg slet ikke i tvivl om, at du kan - men jeg ved også, at vi kan bruge alle de burmesere, vi kan få til februar, så vi kan afholde Breed BIS i Helsingør og derfor ville hun være meget velkommen til at deltage den dag, uanset om hun er steriliseret eller ej :slight_smile:

:wehuu: Sikke en darling!

Hej Mette OK det er jo en anden sag, som vi bliver nødt til at se på !!
Cats og Conni