Mine får altid væsketerapi under operationen og de har aldrig fastet mht vand. De har mulighed for at drikke, lige til vi går ud af døren.
Væsketerapi medfører, at katten har det betydelig bedre efter operationen…
Mine får altid væsketerapi under operationen og de har aldrig fastet mht vand. De har mulighed for at drikke, lige til vi går ud af døren.
Væsketerapi medfører, at katten har det betydelig bedre efter operationen…
[QUOTE=Sim-Sim;1017234]Mine får altid væsketerapi under operationen og de har aldrig fastet mht vand. De har mulighed for at drikke, lige til vi går ud af døren.
Væsketerapi medfører, at katten har det betydelig bedre efter operationen…[/QUOTE]
Når mine killinger er lagt i narkose ved 11-22 ugers alder, har jeg heller ikke fjernet vandet, og de har kun fastet fra fast føde i ca. 6 timer inden operationen. Ved ældre katte har jeg fjernet både vand og mad fra midnat dagen før.
[QUOTE=Sim-Sim;1017234]Mine får altid væsketerapi under operationen og de har aldrig fastet mht vand. De har mulighed for at drikke, lige til vi går ud af døren.
Væsketerapi medfører, at katten har det betydelig bedre efter operationen…[/QUOTE]
Jeg ved ikke, om Billy har fået, men jeg tænkte på, om det var en mulighed, da han var indfalden under øjnene i går. Det ved jeg så til en anden gang, at det er - så tak for svaret på det spørgsmål, jeg ikke stillede
mvh. tina
Jeg har da aldrig fjernet vandet fra dem, når de har fastet forud for narkose. Mener bestemt også, at jeg direkte har fået at vide, at de gerne måtte få vand?