Så meget for sunde snacks

Jeg har 3 katte, der ville slå ihjel for Thrives med kylling, men kun én, der ville spise “rigtig” kylling :slight_smile:

Man kan sagtens få forskellige typer snacks, der ikke alene er sunde, men også har en positiv effekt for kattene, som f.eks. Fannys nye yndlings-“vingummi” Katzenleckerlis & Katzensnacks günstig kaufen | zooplus

Jeg bruger guffer dagligt (jeg er nemlig velopdragen) og jeg giver skam også sticks fra Aldi nogen gange - eller de tilsvarende fra Zooplus - uden skelen til, at der er sukker i. Det er ikke kattenes hoved- eller for den sags skyld bimåltid og de lever meget sundt i dagligdagen, så det tager jeg ret roligt :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;310084]Købte de der stænger man også kan købe på zooplus. De billige af dem. Men sådan en pakke med 10 stk. har holdt lidt over 2 mdr., så jeg kan ikke se hvad det skulle skade.

Der ud over får hun Olivers fiskesnacks, Dreamies, sådan nogle som skulle være gode for tænderne og disse Dokas Chicken Sandwich with Fish | zooplus.co.uk (de er forresten også gode for tænderne, da de er sådan lidt seje at tygge i - Hilsen Freja)

Det er ikke noget hun får overdrevet meget af. Tilføjer 3-6 i hendes foderbold nogle gange… :)[/quote]

Har en snigende fornemmelse af, at ham med fast greb i økonomien snart nægter at prøve flere slags slik til prinsessen. Hun er SÅ kræsen! :stuck_out_tongue:

[quote=Temple Bar;310102]Jeg har 3 katte, der ville slå ihjel for Thrives med kylling, men kun én, der ville spise “rigtig” kylling :slight_smile:

Man kan sagtens få forskellige typer snacks, der ikke alene er sunde, men også har en positiv effekt for kattene, som f.eks. Fannys nye yndlings-“vingummi” Katzenleckerlis & Katzensnacks günstig kaufen | zooplus

Jeg bruger guffer dagligt (jeg er nemlig velopdragen) og jeg giver skam også sticks fra Aldi nogen gange - eller de tilsvarende fra Zooplus - uden skelen til, at der er sukker i. Det er ikke kattenes hoved- eller for den sags skyld bimåltid og de lever meget sundt i dagligdagen, så det tager jeg ret roligt :)[/quote]

Tror, at hun kan se det positive i, at de kan fåes med hund (ja ja, huhn betyder ikke hund, men hun taler jo ikke tysk?), men…tilbage til, at vi bare har købt os fattige i slik/guffer efterhånden, og kun stænger med sukker er noget, der duer. :stuck_out_tongue:

Amanda: Og så stirrer jeg sødt på hende og tigger slik. Har lige ladet mig børste på begge sider og stoppet min hale i munden på hende. OG SÅ SMIDER HUN EN REJE NED TIL MIG! Så vil jeg faktisk hellere have min tørfoder. Skodmor. :thumbdown:

[quote=Nevadaisy;310073]:sorry::ups: herhjemme spiser kattene selvfølgelig, hvad der bliver serveret for dem!

:fløjte:[/quote]

Det er ihvertfald tilfældet med Freja :høhø: Bortset fra rå ting (dog ekskl. rejer)… :ups:

“Hvad skal jeg dog med sådan noget klamt noget?? Stik mig heller noget fra dåserne i skabet!! :venter: