Så nåede Rikke Lillevang 1000 indlæg

Derfor skal vi da igang med at finde det perfekte tilnavn til hende :wink:
Håber I vil hjælpe mig med dette :wink:

Rikke bruger meget tid på at skrive digte og dagbog. Jeg elsker at gå tur i naturen, at læse, se film, være sammen med min kæreste og venner, at tage billeder, . Masser af billeder :smiley: Jeg er et stort familiemenneske

Hun er fra Bornholm

Derudover interesserer hun sig for:
Katte katte og katte :), pilates, poesi, dyr, Naturen, Foto, det spirituelle, selvudvikling, yoga, kunst, musik, film

Dette var taget fra Rikkes profil :wink:

Derudover er Rikke en meget kærlig og følsom skøn quinde :wink:
Jeg kender hende kun herinde fra, men for mig virker hun som en meget omsorgsfuld, medmenneskelig, empatisk person :wink:

Håber I andre også kan komme med indput, så vi kan finde det heeelt perfekte tilnavn til Rikke :wink:

Klippeøens Kamera-Knipsende Katteelsker

Poetisk katte-engel på Ø safari

Klippefast spirituel kattemor med knips :høhø:

Hihi hvor er det sjovt :slight_smile:

Haha hold da op, hvor er i bare gode, super kreative forslag indtil videre :smiley:

Er der ikke flere der kommer med foreslag? :slight_smile:

Dem indtil videre er super gode :smiley:

Naturspiritualist med empati og situationsfornemmelse

Følsom sjæl med øje for skønheden

Østersøens Perle med sans for katte, film og foto

Østersøens følsomme perle klar på knips

Østersøens følsomme missemor med sans for knips
Østersøens følsomme missemor med hang til knips

Østersøsens empatiske missemor med hang til yoga/pilates og knipserier

Ihj Rikke, jeg kan rigtig godt lide denne her: Østersøens empatiske missemor med hang til yoga/pilates og knipserier :slight_smile: Men ville bytte empatiske ud med poetiske :slight_smile: Så ville den sige alt om mig :smiley:

Østersøens poetiske missemor med hang til yoga/pilates og knipserier :wink:

Jamen er det så bare Rikkes nye tilnavn, når hun selv er vild med det eller skal vi stemme om de bud, der er kommet ind :?

Hun skal da’ ha’ det hun ka li’, skal hun ikke

:slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;673383]Østersøens poetiske missemor med hang til yoga/pilates og knipserier :wink:

Jamen er det så bare Rikkes nye tilnavn, når hun selv er vild med det eller skal vi stemme om de bud, der er kommet ind :?[/QUOTE]

Jeg er vild med det ihvertfald :hjertehop: