Så pakker de snart tørkosten og flytter

Piv, mine tre små gutter er efterhånden blevet nogle store små mænd og i starten af oktober pakker de deres tørkost og flytter hjemmefra. :ked: Det har været en fornøjelse at have dem, de har sådan en skøn og unik personlighed, hver især.

Så for næstsidste gang, vil vi gerne have lov til at vise jer vores C-kuld, som nu er 14 uger gamle og lømler med store ører og lange snuder. :stuck_out_tongue:

Sacred Haven’s Chocolate Charmer
Sød, blød og med den samme farve som mælkechokolade. :hjerte:

Sacred Haven’s Count de Lilac
Greven er bare en stor bamse, som skal puttes. :wehuu:

Sacred Haven’s Crazy Candyman
Ja, selv mindstemanden er blevet stor og skøn, og så er han ikke en gang den mindste mere. :inlove:

Denne uges hjemmesideforside:

Iiiiiiihhh Sofie, hvor er den nogle skønne lømler! :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Kan godt liiidt se hvad du mener med lømlet denne gang - Men det går nok hurtigt over igen :høhø: :stuck_out_tongue:

En skam jeg ikke skal på show i Albertslund :frowning:

Kommer I til Årslev? Men der har du dem vel ikke med? :frowning: :ked:

[quote=DK*DeLaCour;260711]Iiiiiiihhh Sofie, hvor er den nogle skønne lømler! :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Kan godt liiidt se hvad du mener med lømlet denne gang - Men det går nok hurtigt over igen :høhø: :stuck_out_tongue:

En skam jeg ikke skal på show i Albertslund :frowning:

Kommer I til Årslev? Men der har du dem vel ikke med? :frowning: :ked:[/quote]

Nej, de kære killingekøbere har været utrolige tålmodige med os, fordi vi gerne vil have dem med på udstillingen her næste weekend, men så skal de også have lov til at få deres killinger i starten af oktober. :slight_smile:

Edit: Man vi komemr i øvrigt selv til Årslev, med deres skønne mor og så må vi se om vi bliver grint ud derfra pga. hendes kondition.

KH

Sofie

De er simpelthen så yndige alle tre :wehuu:

Jeg forstår godt at køberne snart ikke gidder vente længere

Yndige det er hvad de er:wehuu:

Tror jeg ville beholde dem alle selv hvis det var mig:wehuu:

Super dejlige misser, de er godt nok blevet store og flotte alle tre :slight_smile:

:wehuu: hvor er de dejlige - og jeg har set meget værre lømler!

Puha, forstår godt det er svært at de snart pakker deres habbengut… Hvor er de skønne:wehuu: