Så skal Steen kastareres!

Pyha hvor er jeg nervøs på hans vejne! Steen er bare sur over han ikke må få noget MAD!!! :tihi:

Der er 1½ time til det sker, så har faktisk meget ondt af den stakkels madglade dreng :høhø: Han er jo normalt den første der får maden serveret, så han skælder ret kraftigt ud lige nu!!

:kryds:Håber det kommer til at gå godt :kryds:

Det er første gang jeg skal ha kastareret en kat. Hunden blev det for 2 år siden og det gik jo heldigvis godt :slight_smile:

Det skal nok gå godt.

:trøste:

Det skal nok gå godt - det er et ganske lille indgreb lige at smutte mandlerne på en hankat - men jeg kan godt forstå, at du er nervøs.

Så er Steen blevet stenløs :slight_smile: Han putter fint i hans transportkasse og alt gik godt… :thumbup:

Dyrelægen synes det var synd at kastarerer SÅ smuk en kat. Men hun havde fuld respekt for vores valg. Som hun sagde “der er uønsket killinger nok”

[QUOTE=Mauda;1067060]Så er Steen blevet stenløs :slight_smile: Han putter fint i hans transportkasse og alt gik godt… :thumbup:

Dyrelægen synes det var synd at kastarerer SÅ smuk en kat. Men hun havde fuld respekt for vores valg. Som hun sagde “der er uønsket killinger nok”[/QUOTE]

:inlove:

Dejligt, at det nu er overstået - nu skal narkosen bare lige ud af pelsen på ham, så er han frisk igen.

Undrer mig lidt over den udtalelse far din dyrlæge - de plejer at være varme fortalere for neutralisering af katte :slight_smile:

Dejligt, at det nu er overstået - nu skal narkosen bare lige ud af pelsen på ham, så er han frisk igen.

Undrer mig lidt over den udtalelse far din dyrlæge - de plejer at være varme fortalere for neutralisering af katte :)[/QUOTE]

Den tanke slog også mig. Men da hun aldrig har forsøgt at overtale mig til andet, kan det måske være hendes måde at komplimenterer min smukke kat på :wink:

:slight_smile:

Det er jeg sikker på, at du har ret i

:slight_smile:

Er Steen ved at være vågen og på benene igen ??

Ja han er vågen men ikke rigtig på benene endnu. Han lægge ved siden af mig i transportkassen…

Nå, lige som jeg trykkede send kom Steen ud af kassen. Han har lige spist lidt, blevet nusset lidt og nu sover han igen…

[QUOTE=Mauda;1067060]Så er Steen blevet stenløs :slight_smile: Han putter fint i hans transportkasse og alt gik godt… :thumbup:

Dyrelægen synes det var synd at kastarerer SÅ smuk en kat. Men hun havde fuld respekt for vores valg. Som hun sagde “der er uønsket killinger nok”[/QUOTE]

Dét var da en underlig dyrlæge…der har dén holdning til, at du ville kastrere din kat. :uha:

Bare for nysgerrighedens skyld, hvilken dyrlæge har den holdning?

Du må da tilbyde dyrlægen et af smukke Steens børn… :smiley:

For mig lyder det som en fornuftig dyrlæge, der dog også kan blive lidt blød i knæene ved synet af en smuk kat. Hvem kan ikke det? :slight_smile:

Tror også det er det hun ville frem til. Og han er jo GUDE SMUK, så tager det som et kompliment :smiley: