SÅ sødt - Hvorfor har jeg dog ikke en lille pige :)

Ellers må Linda have en stak med til at ligge på min stand til WS, sammen med de andre huer hun laver:høhø:

Marina

[QUOTE=mea culpa;1123289]Lige ræverød har jeg ikke på lager, men skal lige finde ud af hvad garnet koster så vender jeg tilbage…

KH
Linda[/QUOTE]

Super :thumbup:

Jeg vil gerne sætte mig på en sort en av slagsen…skal gerne stille op med garn :slight_smile:

[QUOTE=mea culpa;1123242]Den kan jeg sagtens lave, den er hæklet og ikke strikket, skal jeg gå igang - farveønsker??

KH
Linda[/QUOTE]

Jeg er i fuld gang med en lille størrelse for lige at lure teknikken af, og så vender jeg tilbage. Det er lidt gætværk, for betegnelserne på engelsk og dansk i hækling er ikke de samme, men godt der er billedmateriale også.

KH
Linda

Sådan så gik de timer, lidt mere tid end jeg troede, al det pullerværk med hækling af poter og tæer og montering, men den er da cute er den ikke Brita??

[QUOTE=mea culpa;1124130]Sådan så gik de timer, lidt mere tid end jeg troede, al det pullerværk med hækling af poter og tæer og montering, men den er da cute er den ikke Brita??
[/QUOTE]

Hold op, hvor er den kær - og hvor er du skrap til det der :thumbup:

[QUOTE=mea culpa;1124130]Sådan så gik de timer, lidt mere tid end jeg troede, al det pullerværk med hækling af poter og tæer og montering, men den er da cute er den ikke Brita??
[/QUOTE]

Ordet NUTTE dækker ikke. Den er så man bliver rørt. Den vil jeg SÅ gerne købe til Lærke, mit barnebarn der lige er fyldt to år og som bliver storesøster her om snart…mener terminsdato er 25. eler var det 29. sep. Vi ved ikke hvad der kommer for det vil mor (min svigerdatter) ikke vide, og al respekt for det. Så når den lille nye ?-baby kommer skal lærke have en misse hut-hat i storesøstergave. Skriv hvad du skal have for den og jeg betaler fluks

Et kys på kinden og det du synes til Hittekat, garnet havde jeg i forvejen…

KH
Linda

PS jeg sender i morgen sammen med den anden model til Lærke-trillen… så får hun hele to gaver :hjerte:

TUSIND TUSIND TAK…jeg sætter fluks 150 ind på hittekattekontoen…er det nok, tror du. Jeg har jo ingen anelse om hvad sådanne fine ting koster

Så har jeg overført 150 penge fra min egen konto til hittekattekonto…tusind tak for handlen…på alle måder. Hvis ikke det gør noget må du gerne sende tingene til Galten Bibliotek, att: Brita Rodam, Torvet 7, 8464 Galten…så ender pakken nemlig på mit skrivebord istedet for jeg skal køre helt til Hammel på posthuset

hvad er det for garn du har ca tykkelse?? Jeg ligger ikke inde med meget sort, det er ikke hof farven med katte i huset LOL

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1124307]hvad er det for garn du har ca tykkelse?? Jeg ligger ikke inde med meget sort, det er ikke hof farven med katte i huset LOL

KH
Linda[/QUOTE]
Det er til en str 3½-4…med glitter :wink:

Jamen hvis du sender det, kan jeg nok få det til en kattehue til dig, der skal være mindst 3-4 bdt.

KH
Linda Seistrup
Gl. Vibækvej 5 a
8800 Viborg

Faldt lige over noget rigtigt rødt uld garn til meget fornuftige penge, så jeg har købt det og er i gang, regner lige prisen ud, hvis du synes det er for dyrt er der nok andre der kan bruge den, mere følger :slight_smile:

KH
Linda

Super, mange tak :smiley:

Brita kuvert på vej til dig, tror desværre ikke jeg nåede postkassen inden tømning, men så kommer det mandag, er sendt til Biblioteket …

KH
Linda

Og mig :smiley:

farveønske??

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1124806]farveønske??

KH
Linda[/QUOTE]

Gerne grønt hvis det er muligt :smiley:

Jeg har mange forskellige garner og kvaliteter, tror jeg laver et udvalg og så kan I se om noget kan bruges… Evt. tager jeg noget med søndag på WS og der er jo også Hobro i november.

KH
Linda