Så stille herhjemme

tak :’)

      • Updated - - -

[QUOTE=Nobleman;1031153]Har så stor respekt for det valg som du har valgt. Du tog det helt rette valg også selvom det ikke føles sådan. Du har sat hans livskvalitet over dit eget behov for hans selskab.
Det er aldrig et let valg for uanset hvad man havde gjort vil der være en lille stemme som vil gøre opmærksom på “hvad der kunne ske hvis man havde valgt den modsatte beslutning”

Håber at minderne om jeres 4 år sammen overdøver den sidste tid og den beslutning du har været nød til at tage så du fremover kun vil huske de gode tider :)[/QUOTE]

Mange tak skal du have!
Nej det er aldrig nemt. Der var nogle der spurgte: er din dyrlæge nu sikker?

Hvorfor skulle min dyrlæge sige det hvis det ikke var fordi den var helt gal.
Så det er jeg sikker på min beslutning var den rigtige, selvom den gør ondt at vælge.

  • de overdøver helt klart de dårlige. på fire år har vi fået utrolig mange gode minder også de mindre sjove, men altid elsekde minder.
    lige fra at vække mig kl. 5 i weekenderne til at miave ude foran mit vindue for at komme ind på de værste tidspunkter. :slight_smile:

      • Updated - - -

mange tak. <3

      • Updated - - -

[QUOTE=Elwarth;1031256]Nej, der var ikke andet at gøre, desværre:(
Jeg mente nu også, at det gjorde mig ondt for dig, som sidder med sorgen og savnet.

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Man må vel prøve at se på det gode og at det var det bedste der kunne gøres for ham.
Det hjælper ikke på savnet, men det hjælper på den måde man ved det var det bedste der kunne ske for ham.

      • Updated - - -

tak! :’)

      • Updated - - -

[QUOTE=Milles mor;1031282]Det gør mig ondt at du har mistet din katte ven :kram:.

God rejse Skipper:lys:.[/QUOTE]

tak for støtten. <3
Jeg håber han har det bedre der hvor han er nu :c <3

      • Updated - - -

Det var det helt bestemt, men håber da som du siger han er taknemlig et eller andet sted.
det hele kom bare som en stor bombe der sprang helt uventet. Det hele skete så hurtigt. ):

      • Updated - - -

tak. <3

Hvor trist. Godt at du fik sagt ordentligt farvel. Jeg kan se du har billeder af ham. Så længe du har dem vil han ikke være helt væk.

Ja, på en måde er jeg glad for jeg kunne sidde med ham gennem det hele.
endda da han var væk nussede jeg lidt med ham.
ville gerne have billeder ind af ham, da han nok er væk men han har jo stadig en særlig plads i hjertet :’)

:lys: