Så stille herhjemme

[I][B]Ja, jeg måtte desværre tage en tung beslutning og sige farvel til min skønne misser Skipper.

Det er efterhånden nogle uger siden, men det gør ikke sorgen mindre eller savnet for den sags skyld.
Det skete her d. 30 Januar.Han begyndte pludselig en aften jeg var derhjemme og lavede lektier at skrige.

Helt uden en særlig grund, det syntes jeg selvfølgelig var yderst besynderligt. Han begyndte at lægge sig helt forkert,
med sine ben. Han ville ikke lægge helt optimalt med bagbenene.
Hvilket slet ikke var sådan om morgenen, hvor han rendte rundt og hyggede sig?

Så jeg kontaktede min mor, som straks ringede til dyrlægen.
Det viste sig det slet ikke var begbenene der var intressante. Det viste sig han både havde vand i lungerne og endda en hjertefejl.
Det underlige er han har aldrig virkelig været syg?
Jo han har mange sår, men han var noget af en slagsbror. Men nu fandt vi da ud af hvorfor han ikke kunne bekæmpe sine sår selv.
Så dyrlægen sagde, han kunne give medicin, men at det kun ville være en midertigdig løsning på det hele.
Det ønskede jeg simpelthen ikke skulle ske for min skattemisser.

Så jeg valgte at sige stop. Jeg måtte sidde med ham i mine arme, mens dyrlægen gav ham den sidste sprøjte.
Det er helt tom herhjemme nu. Ingen der stjæler min dyne om aftenen, eller kommer op og nusser med mig og forstyrre mine lektier. :frowning:

ingen der følger mig op til bussen. Det gjorde han et par gange, hvis han orkede gåturen.
Der er ingen, som har komme til at lukke ham inde diverse steder, fordi han ikke kan lærer at det ikke er smart.

suk. Jeg savner ham så utrolig meget. Vi fik ham for 4år siden af min mors tidligere kæreste, hvor han har haft nogle dumme oplevelser :frowning:
Men allerede fra starten lagde han sig hos mig. Det var vist kærlighed ved første blik.

Der er bare intet værre end at sige farvel, men man må jo tænke på hvad der var bedst for ham )’:

[/B][/I]

:kram:

der er ikke noget hårdere end at sige farvel til vores elskede missere…

men du gjorde det fineste vi som katteejere kan gøre for og give til vores katte: en værdig afsked…

Så et lille :lys: for Skipper og et stort

:kram:

til dig … det er altid benhårdt når man står med den beslutning

:sørger: Skipper

:kram: Sikke en dejlig kat og sikke en trist historie :ked:

Jeg håber du kan få dig en ny kat. Og hvis du får en kat som fra starten har været vant til at være inde risikerer du ikke at den kommer hverken i slagsmål eller bli’r kørt over :slight_smile:

Her er et Naruto-kram… eller næsten :slight_smile:

:lys: for Skipper

Farvel, smukke Skipper. Dit menneske elskede dig så højt, at hun forstod slippe dig, da det var tid. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

Tusind tak :’)

      • Updated - - -

[QUOTE=Battlestar;1031053]der er ikke noget hårdere end at sige farvel til vores elskede missere…

men du gjorde det fineste vi som katteejere kan gøre for og give til vores katte: en værdig afsked…

Så et lille :lys: for Skipper og et stort

:kram:

til dig … det er altid benhårdt når man står med den beslutning

:sørger: Skipper[/QUOTE]

ja, det er på ingen måde sjovt at sige farvel. ):
men heldigvis fandt vi da ud af hvad der var i vejen, så han ikke pludselig kunne falde om eller noget der er værre ):

men tusind tak for ordne <3
Det betyder meget :’)

      • Updated - - -

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1031054]:kram: Sikke en dejlig kat og sikke en trist historie :ked:

Jeg håber du kan få dig en ny kat. Og hvis du får en kat som fra starten har været vant til at være inde risikerer du ikke at den kommer hverken i slagsmål eller bli’r kørt over :slight_smile:

Her er et Naruto-kram… eller næsten :slight_smile:

[/QUOTE]

Aww, tusind tak skal du have :3
ja, det er aldrig en god oplevelse at skulle igennem eller opleve der pludselig er noget helt galt.

Men jeg leder efter en ny misser.
men med pladsen er en indekat nok ikke det nemmeste, særligt ikke med en hund osse.
men hvis man (som mig) ønsker en langhåret er det nok ikke det sjoveste med en der skal være ude xD
de skal jo ordnes og ja. ):
Heldigvis bor jeg et stille sted, men med masser af hunde og katte.

men mange tak for de søde ord. :’)

      • Updated - - -

tusind tak skal du have. <3 :’)

      • Updated - - -

[QUOTE=FinnFrode;1031068]Farvel, smukke Skipper. Dit menneske elskede dig så højt, at hun forstod slippe dig, da det var tid. :rip:

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:[/QUOTE]

Jeg vil altid huske ham. Det er hans skyld jeg er blevet så glad for katte.
Så han har virkelig vendt op og ned på det hele :’)
Hvad han ikke har været igennem. Puha da.

men ja, det er hårdt at tage beslutningen, men det er jo det værste ved at have dyr.
man er jo nødt til at tænke på hvad der er værdigt. og at give ham alt det medicin der ingen steder fører, er slet ikke værdigt for en skøn misser. <3

Men også tusind tak til dig, det rart at folk gider læse ens misseres historie og sende tanker til en :’)

Det gør mig ondt for dig, at du har mistet din ven :trøste:

En hård beslutning, men du valgte at gøre det bedste for din kat, selv om det var svært.

Skipper var en heldig kat, der endte et sted hvor han var elsket!
Men det er aldrig nemt at miste et kæledyr, og selvom det er nogle uger siden, er det helt forståeligt at det stadig gør ondt:kram:

Hvil i fred Skipper :lys:

[QUOTE=galath;1031103]Det gør mig ondt for dig, at du har mistet din ven :trøste:

En hård beslutning, men du valgte at gøre det bedste for din kat, selv om det var svært.[/QUOTE]

Tak for omsorgen. Desværre var det den eneste beslutning i dette tilfælde. ):
alt andet ville være synd at sende ham igennem.

      • Updated - - -

[QUOTE=Lonse;1031106]Skipper var en heldig kat, der endte et sted hvor han var elsket!
Men det er aldrig nemt at miste et kæledyr, og selvom det er nogle uger siden, er det helt forståeligt at det stadig gør ondt:kram:

Hvil i fred Skipper :lys:[/QUOTE]

Tak skal du have. :slight_smile:
Nej det er aldrig sjovt og det vil nok altid gøre lidt ondt. Man må bare tænke på de gode tider, frem for de sidste dårlige.
vælger at se positivt på det, når man tager i betragtning af hans tilstand. :frowning:
Men igen tak :slight_smile:

Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;1031119]Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

det skal nok gå.
der var jo ikke noget andet at gøre. ):
Han har det bedre hvor han er nu. <3

:kram:

Har så stor respekt for det valg som du har valgt. Du tog det helt rette valg også selvom det ikke føles sådan. Du har sat hans livskvalitet over dit eget behov for hans selskab.
Det er aldrig et let valg for uanset hvad man havde gjort vil der være en lille stemme som vil gøre opmærksom på “hvad der kunne ske hvis man havde valgt den modsatte beslutning”

Håber at minderne om jeres 4 år sammen overdøver den sidste tid og den beslutning du har været nød til at tage så du fremover kun vil huske de gode tider :slight_smile:

:lys:

[QUOTE=XxNarutokunxX1;1031122]det skal nok gå.
der var jo ikke noget andet at gøre. ):
Han har det bedre hvor han er nu. <3[/QUOTE]

Nej, der var ikke andet at gøre, desværre:(
Jeg mente nu også, at det gjorde mig ondt for dig, som sidder med sorgen og savnet.

Venligst
Dorthe

:lys:

Det gør mig ondt at du har mistet din katte ven :kram:.

God rejse Skipper:lys:.

Hvor gør det mig ondt,mmen jeg er sikker på at skipper vil være dig evig taknemlig. Jeg er sikker på det har været en svær beslutning, kram herfra

:kram: