Da vi stod op i morges lå der 3 fine små pøller i hans bakke!!!
Har ringet til dyrlægen og hun siger at nu er hendes sind i ro, og nu skal hans ar hele og så er han så god som ny!!
YEEEEEEEEHAAA!
Da vi stod op i morges lå der 3 fine små pøller i hans bakke!!!
Har ringet til dyrlægen og hun siger at nu er hendes sind i ro, og nu skal hans ar hele og så er han så god som ny!!
YEEEEEEEEHAAA!
Tillykke med pøllerne - kan man hvis godt tillade sig at sige:)
Og god bedring til missen.
Tusind tak! Og mange tusind tak for alt jeres support og hjælp hele vejen igennem. Jeg tror jeg var gået ud at min gode skind hvis ikke jeg havde haft kattegale at søge råd og vejledning hos.
Hvor godt
Har i fået råd til at forebygge hårboller i fremtiden?
Yay! Tillykjke med de fine gaver hehe.
Dejligt at det fungerer som det skal
Thomani - vi har fået nogle råd herinde på PB, men han fik noget Hills JD nede hos dyrelægen og det sagde hun var godt for ham, samt at hun ønskede at vi holdte ham væk fra tørfodder eller tørfodder i begrænset mængder. Så jeg har bestilt 10 dåser Hills JD hos dyrelægen som jeg henter i morgen, og så bliver alle 3 missere omdannet i kostvaner, så må vi se hvordan de alle 3 tager til den nye madplan
Vi planter kattegræs og så sørger vi for at de altid har adgang til det…
Vel og mærket kommer de ikke alle på hills JD - men de kommer alle på en størrer diet vådfodder og en mindre diet tørfodder.
:klap: Er det ikke fantastisk, så glad man kan blive over en lort?
Det er dejligt at høre der er gennemtræk
Ja Sugieh! Havde aldrig forventet at blive så glad over at høre min kat havde lavet…
Dyrelægen blev også rigtig glad for at høre at han havde det godt. Hun sagde hun havde været meget bekymret for ham over weekenden.
Vi er vildt begejstret for Dyrlægen i Trige og anbefaler hende varmt til alle og enhver!
husk at købe hills hos nutrecare eller medicanimal - ellers betaler du alt for meget for det
tillykke med… nr 2
Sjældent er jeg blevet så glad over at læse om kattelort. Herligt - så er han på rette vej.
Godt at høre, at mavsen virker igen
Jeg kender ikke så meget til de forskellige Hill’s specialprodukter bortset fra i/d. Men j/d er lavet til katte med ledproblemer (gigt m.m.). Skulle det også være godt for at forebygge hårboller? Ja, jeg ved det ikke. Så vidt jeg kan se er ingen af specialprodukterne målrettet forebyggelse af hårboller, men der er en almindelig fodervariant, der er. Hvis det er for at være skånsom mod hans mave, mens han kommer sig over operationen, så vil jeg jo mene, at i/d er det rette.
Helt enig med FinnFrode !!!
Åhhh Pøller er bare det BEDSTE at se engang imellem
Skønt at høre