Så ved vi da

…at vi gør noget rigtigt og at vores katte elsker os.

Vi har haft indbrud i privaten i dag… da min kone kom hjem stod terrassedøren piv-åben… alt det sædvanlige var fjernet, men min største frygt var, at nogle eller alle mine børn var væk…

Nu arbejder ca. 45 km væk, så hjemturen tog trods alt lidt tid… da jeg endelig kom hjem havde fruen været rundt og tælle - og kunne ikke finde Bahama, Knald, Honey og Balin -ked

Heldigvis kom naboens datter med Bahama (hun er blevet lovet en overforkælet tur i biffen) - ja han gik faktisk ved siden af hende :slight_smile: …men de sidste tre kunne jeg ikke råbe op.

Well - jeg ville ikke rode for meget rundt indendørs (det havde tyvene nu gjort) før Politiet havde givet tilladelse - den uinteresserede Politimand var her ca. 1/2 time …og så skulle jeg bare lede.

Og fisme jo (jeg kender mine dyr) - de sidste havde puttet sig i de mest afliggende kroge af huset -wehuu-wehuu-wehuu

Det må dælme også have været en ubehagelig oplevelse for specielt dem (bryder sig ikke om larmende fremmede).

Så reelt set var det kun Bahama, som var på lille springtur - ud i den beskidte mark :eek:

Så selvom jeg er møgpissefuckedup -fuck (undskyld mods) gal i skralden, så er jeg dybt taknemmelig for, at de 12 stadig er 12 -bebe

Resten af aftenen står så på nusse og kæle (prøve at normalisere) - i morgen skal vi så igang med, at gøre skaderne op :frowning:

Puhhhhha!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end - gudske tak og lov for at alle misserne er der!

Sikke dog en forfærdelig oplevelse. Jeg håber i alle sammen hurtigt ryster den af jer

stort kram

Stort -kramer til jer, men godt misserne ikke var væk.

Vi har også prøvet det mere end en gang, men heldigvis var misserne ikke hjemme da det skete, men på ferie sammen med os.

Det er bare så edderhamrende irriterrende at der findes nogen der ikke kan kende forskel på dit og mit.

Jeg føler med jer, ikke så meget for tingene, men det at der har været fremmede i huset. Det er en rigtig ubehagelig fornemmelse -mai

Frygtelig oplevelse :frowning:

Men, hvor er jeg dog glad for at høre, at misserne er fuldtallige og uskadte -blomst

For pokker da, man bliver bare SÅ rasende -doh
Men hovedsagen er at misserne ikke er forsvundet.
Da vi i sin tid havde indbrud, havde vi 2 huskatte. Og det eneste jeg tænkte på da jeg ringede til politiet var at sige “mine katte er væk, mine katte er væk”, hvortil politimanden spurgte om det var nogle værdifulde nogle -rulleøjne
Ja det er alle vores katte da.
Heldigvis var de udekatte på det tidspunkt, så de sad uden under en hæk, men var meget nervøse og var var skræmte. :frowning:

Pu ha for en oplevelse.
Vi har prøvet det en enkelt gang, men da løb de kun med en motorcykel. men de var faktisk så frække at stjæle den ved højlys dag og mens vi var hjemme. At vi så ikke så de trillede den ned ad vores meget lange indkørsel, var der ikke noget at gøre. Nu var det en ret stor Off Roader, så de kunne ikke starte den, så den var smidt et stykke væk fra huset.
Men hu ha hvis de havde været inde og nogen af misserne var væk, så var jeg godt nok både blevet gal og ked af det.
Godt du fandt dine pelsbørn igen og de ikke havde lidt overlast på nogen måde.
Jeg synes også der er nogen der får sværer og sværer ved at kende forskel på dit og mit.
Nu er min lille Knald vel ikke alt for ked, kan ikke gøre for det, men han er altså min yndling.
Knus Elin

Pyha Jesper … hvor må det være ubehageligt -bleg

Men dejligt at alle kattene er dukket op -wehu

Puha da…sikke en hæslig oplevelse-fuck-fuck-fuck

Hvor er det dejligt at høre at alle misser er i god behold:):slight_smile:

Så pyt skidt næsten med hvad der er stjålet,selvom det er en personlig grænseoverskridende oplevelse at skal igennem.

Uf, hvor hæsligt - har selv prøvet det for nogle år siden, og det er rigtig ubehageligt.

Lyspunktet er at kattene blev hjemme - eller i hvert fald i nærheden - det må også have været en utryg oplevelser for dem.

Uha, det må have været frygteligt. -what Godt, misserne ikke var stjålet. -bebe

sikke en træls oplevelse lige her op til jul-doh

Men glædeligt er dog, at katten er i godt behold - ting kan erstattes, de flest i hvert fald-thumbs

Håber at I, og kattene kan lægge denne oplevelse bag jer, og nyde december månede-wehuu

Hvor er det godt, at kattene er i god behold! Det er virkelig min skræk at få indbrud, så kattene løber ud af den forkerte dør, for vi bor forholdsvis tæt på en trafikeret vej.

Hvordan mon man lærer kattene at gø højt og på en bidsk måde :?

Ja jeg vidste det ville blive ballade,efter konen din er konveteret til island-ifryseren ej jesper det var da noget pølle,men gudskelov at der ikke var sket dyrene noget håber i er godt forsikret :wink: og håber at i kommer over det ret hurtigt

i får begge et stort-kramerher fra os.

Tak skal I have allesammen…

Bare rolig Elin - Knald er fræk igen :wink:

Åhhh nej da en skrækkelig oplevelse! -bleg Det lyder til at det ikke er første gang i oplever det?
Gudskelov der ikke skete de uerstattelige noget -fred

Det var dog en frygtelig ting at komme hjem til, og jeg fatter ikke hvorfor folk skal stjæle andres ting, men under alle omstændigheder er jeg skide glad for at høre I har det okay og at alle de skøne misser er hjemme og i god behold.

Sikken en forskrækkelse -what og angst du må have oplevet. S… være med tingene, bare kattene ikke lider overlast… -bebe Hvor godt at alle kattene er så glade for Jer, at de ikke har benyttet lejligheden til at flytte hjemmefra :stuck_out_tongue:

Du er vel forsikret hos “dig selv” - så må du gøre op om det er en fordel eller en ulempe :smiley: eller lidt af begge dele :?

kære Jesper - FAN**** til måde at starte julen på…

men hvor er jeg lykkelig på jeres vegne for at de “kun” løb med ting i kan få igen når i ringer til forsikringen…

Min store skræk er at mine drenge kommer til skade ved indbrud… det er mit værste mareridt…

ok - vi bor højt så chancerne er mindre… men for fanden…

gudske tak og lov for EKSTREMT larmende alarmer - vi vil vække hele blokken hvis nongen bryder ind her… (og så løber misserne forhåbentlig ind under sengen eller sofaen)

Pyyha min største skræk næstefter ild. Godt de alle var der!