Sådan :D

Det er da ikke meget værre eller bedre end at du kan købe en ny :wink:

Jooo - for jeg har en kæreste som lige havde købt ny seng for jeg ved ikke hvor mange penge da jeg flyttede ind for 1,5 år siden … :frowning:

Tjah, hvem sagde osse du skulle købe en ny futon nu…det kan vel vente nogle år (læs: 10-20 år) :smiley:

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;868919]Jeg tror nu nok hun ved hvor køkkenet er…jeg tror mere det er et spørgsmål om hun nu osse ved hvordan tingene skal bruges. :?
Hun må bare finde sig i “tilbagefald” til det tutte-nuttede, for hun slipper aldrig for at være mors lille pige! Den kan hun lige så godt vænne sig til at leve med allerede nu. Tro mig jeg har forsøgt og det er langt fra lykkedes endnu. :høhø:
og jeg tvivler stærkt på at det nogensinde vil lykkedes mig. :klapper:

Fair nok hvis du kan li’ at lave dem så er det ingen grund til at ændre på det :tihi:[/QUOTE]

Hahah det er ossxe fordi jeg er helt åndssvag med Hello Kitty-ting… og det ses tit i bentoerne… men jeg FORSØGER at lade være med at tvangsindlægge hende til alt for meget Kitty… L

Det må hun da bare finde sig i. Nu du har brugt tid på det så har hun bare at spise det…jeg tror nu nok de andre vil blive imponeret over hendes flotte madpakke, med eller uden kitty :høhø::tihi: