Ja, nu jeg har killinger har jeg jo kameraet liggende fremme, og det blev til en del billeder idag - af alt andet end killingerne Ikke de bedste billeder, men lidt situationsbilleder, der viser en dag herhjemme…
May og Trille tager en slapper på bordet
Så kom McCoy lige, og så skulle Trille vaskes. Han er utroligt glad for hende, heldigvis er det gensidigt.
Næsten et kattekys
Diego er lige igang med maden i baggrunden
May elsker at sidde på trappen, hvor hun kan overskue det hele
Athea i haven
Og så skal Trilles vaskes igen
Så var der de der kattekillinger - de er virkelig begyndte at stavre rundt efter de har fået øjne
Far og søn tager en slapper
Det er altså lidt fedt at have 3 generation under samme tag
Det er da helt vildt som McCoy har ændret facon siden han blev afmonteret… I mine øjne er han altså blevet en endnu smukkere kat (men jeg er jo også til de lidt mere hulkæbede )
Jeg synes også det er lidt vildt at både kinder og pels er så tæt knyttet til “de ædlere dele” at det hele er forsvundet bare fordi en af delene er
Men bortset fra det, så er det da bare total familieidyl! Jeg bliver altså helt blød om hjertet når jeg ser de der billeder af McCoy og Trille - det er ægte kærlighed!
[QUOTE=DK Sugieh;1188509]Det er da helt vildt som McCoy har ændret facon siden han blev afmonteret… I mine øjne er han altså blevet en endnu smukkere kat (men jeg er jo også til de lidt mere hulkæbede )
Men skønne misser alle som én :)[/QUOTE]
Tak Jaeh, jeg kunne nok bedre lide hans udseende, da han var en “bøf”
Sådan her så han ud i februar
Så blev han kastreret omkring 1. april, og i midten af maj så han så sådan her ud
Og sådan i midten af juni
Så der ryger mere og mere af de kinder + tyrenakke osv.
[QUOTE=NinaA;1188518]Jeg synes også det er lidt vildt at både kinder og pels er så tæt knyttet til “de ædlere dele” at det hele er forsvundet bare fordi en af delene er
Men bortset fra det, så er det da bare total familieidyl! Jeg bliver altså helt blød om hjertet når jeg ser de der billeder af McCoy og Trille - det er ægte kærlighed! [/QUOTE]
Hov hov du! Pelsen er altså ikke spor knyttet til de ædler dele - det er bare McCoy der ser sådan ud hver sommer
Her er han f.eks. på Herning Landsskue sidste sommer, hvor vi ikke havde haft en nær så varm sommer - og se lige den skulder
Men ja, McCoy og Trille sammen er altså bare et hit
Eva…man kan slet ikke regne med dig.
Du lovede, tror jeg nok, at du aldrig mere ville sætte billeder ind af de lækre striwlinger…både voksne og killinger…og se så her …det vrimler med dem. :surrender1:
[QUOTE=Sim-Sim;1188710]Eva…man kan slet ikke regne med dig.
Du lovede, tror jeg nok, at du aldrig mere ville sætte billeder ind af de lækre striwlinger…både voksne og killinger…og se så her …det vrimler med dem. :surrender1:[/QUOTE]
Hah, nej. Det har jeg i hvert fald aldrig lovet Og bare vent, du bliver bombaderet mens de her vokser op, for jeg tror jeg kommer til at have Nina rendende en del
Hvad får dig dog til at tro det!!! :? - Jeg synes jo normalt at killinger er noget af det mest kedelige og ligegyldige i verden og når det så er Silas’ børn bliver de jo bare endnu mere uinteressante - eller noget…