Sådan! weeeeeeeeeee

Jeg er så glad :wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg har lige fået en mail om at jeg er blevet udvalgt til at deltage på SDUs hold i EU Law Moot Court :rock:

Det er bare SÅ fedt.

Det betyder godt nok at jeg skal stille mit liv på standby i et år, fordi det er en meget krævende konkurrence, men det bliver så fedt og grænseoverskridende - alt efter hvor langt vi går kan jeg risikere/få mulighed for at procedere for tusindvis af mennesker på engelsk :uha::besvimer::thumbup: Vi bliver sponsoreret af Horten advokatfirma = vi får super gode kontakter til senere. Vi bliver coachet i mange forskellige ting og ja kort sagt får vi et super forspring - dem der tidligere har været med i det har næsten kunne vælge lige det job de ville have, fordi det giver så mange gode kompetencer

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE jeg synes det er utroligt de ville have mig og ved ikke helt om jeg tør, det var lidt en test at ansøge, men nu skal jeg og der er ingen vej udenom - jeg elsker at presse mig selv :ok:

:puuuuust::puuuuust::puuuuust:

Tillykke-tillykke…

Skal jeg så hjælpe dig af med bimserne, så du kan koncentrere dig fuldt og helt om det andet ???

:kryds:

Hjertelig til lykke - hvor er det spændende :flag: :flag: :flag:

Tillykke-tillykke…

Skal jeg så hjælpe dig af med bimserne, så du kan koncentrere dig fuldt og helt om det andet ???

:kryds:
[/quote]

he he det kunne du lide -høhø Men nej desværre har min kæreste sagt han nok skal passe dem, når jeg skal ud at rejse :stuck_out_tongue:

det var meget flot !!! KÆMPE tillykke!!

Tillykke med det :flag: :flag: :flag:

Rejser du, eller er det fjernstudie - fortæl lidt mere :slight_smile:

:cry::cry::cry:

Jeg synes altzå, at det er snyyyyyd - en mand har ikke det samme yngelpleje-instinkt som Tante Therese…

:stuck_out_tongue:

Jeg synes altzå, at det er snyyyyyd - en mand har ikke det samme yngelpleje-instinkt som Tante Therese…

:p[/quote]

-høhø det kan du selvfølgelig have ret i…mmm…måske det skal tages op til genovervejelse :stuck_out_tongue:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja… så absolut…

:flag:STORT TILLYKKE :flag:

Hvor er det bare godt gået :wehu:

KÆMPE STORT TILLYKKE

Jeg VIDSTE du nok skulle klare det:thumbup: SÅDAN Hanne du er bare for sej

:puuuuust::balloner:-partytime-bananer:bravo::knuser:-band

[quote=Charlotte Oeh.;193104]Tillykke med det :flag: :flag: :flag:

Rejser du, eller er det fjernstudie - fortæl lidt mere :)[/quote]

Jeg bliver her i Odense og tager mine fag - og mig der har valgt 3 fag næste semester :besvimer: tror måske lige jeg skal have valgt et fra igen :wink: Vi er så et hold - pt. 3 der er fundet egnet, men vi må være 4 så ham der står for det er ude for at headhunte en fjerde for at få fordelt arbejdsbyrden ordentligt.
Vi arbejder så med en case der bygger på noget EU-retligt. Der kan læses om det her http://www.sdu.dk/~/media/Files/Om_SDU/Institutter/Jura/Joyce/Foldere_nye/moot.ashx

Jeg ved faktisk ikke meget mere på nuværende tidspunkt end det der står i den folder - altså andet end at der er et enormt karriereboost, hvilket er hovedårsagen til jeg har valgt at være med, det er jo altid rart at have en masse kompetencer at byde på
Vi bliver coachet i at procedere, samt skrive de skrifter der skal til

Stort tillykke med det, det lyder rigtig spændende :thumbup:

Woo, det lyder til noget der strækker langt over mine kompetancer!! :slight_smile:
Hvor er det bare fedt for dig, at du har fået sådan en mulighed! Mange gange tillykke her fra!

Hvor spændende for dig, stort tillykke :thumbup:

Respekt for dig …det er bare SÅ sejt :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Det lyder da vildt spændende, mange tillykker med det :thumbup::thumbup:

Nøjh, hvor er jeg misundelig - og ærgrer mig igen-igen over, at jeg ikke læste jura…
Tillykke, Hanne :thumbup:

I dag er jeg blevet ekstra glad - jeg er blevet ringet op af en medarbejder hos Folketingets Ombudsmand og jeg er blevet kaldt til samtale weeeeeeeeeeeee det er vildt, det havde jeg ikke regnet med - det er jo ikke sikkert jeg får det, men bare det at være kaldt til samtale er jeg rigtig stolt af :rock:

Mit største problem er at jeg er en spade til at finde rundt i KBH så gad vide om jeg kan finde det -surrender På det punkt er jeg vist jyde med stort J. Jeg skal finde et gult hus med en grøn dør - så stor er KBH vel heller ikke eller hva’? :tihi:

Hvor er det bare flot, Hanne! Det lyder til, at det vil give dig et kæmpe forspring, og det er bare rigtigt fedt, stort tillykke med det! :thumbup: Ikke mindst også tillykke med samtalen.