Sælges billigt

-kramerlyder godt nok hårdt :S

Puha, det må være barsk. Sender et :trøster: til dig - og et forsigtigt pandenus til stakkels missemor

Puha sikke da en omgang! Jeg håber I er over det værste nu O.o Det kan jo da snart ikke blive mere bøvlet!

Stort :kram:

Stort kram til dig Kira.

Håber det hele snart vender , for ja det er hårdt når det står på, men skønne ser de ud på billedet.

Når de nu er 5½ uge vil de så ikke drikke selv af en skål ?? Mine elsker RC pate´en blandet med KMR.

Knus

:frowning: :trøster::kram:

:kram:

tak allesammen

linda - jo de kan drikke af en vandskål. men nix- adr siger halvdelen.
men hva på et tidspunkt lykkes det.
nu er vi på kmr med ad i, da det er nemmest at opløse helt, og det kan ses på vægten. YAY - men nøj hun er sur over at mælken skal “tygges” det skal den jo ikke men den er pludselig tyk.

Øv, Kira - det skal åbenbart bare ikke være nemt :trøste:

Men godt at høre, at mormis har rettet sig og har det bedre. Forhåbentlig ser killingerne også lyset inden så længe og finder ud af, at mad er gååååt :slight_smile:

:ok: - så skal der nok begynde at ske noget med vægten. Og om lidt går du over til en blanding af torskerogn og AD rørt op med kaffefløde, stopper det i de små stædige munde og pludselig æder hun selv. Klistr det godt fast oppe i ganen med en finger, så langt ind du kan komme, så det ikke bare kan spyttes ud igen!
VH
Susanne (der godt forstår hvis du river al håret ud om lidt! Been there, done that!)

[QUOTE=Susanne W;1063652]:ok: - så skal der nok begynde at ske noget med vægten. Og om lidt går du over til en blanding af torskerogn og AD rørt op med kaffefløde, stopper det i de små stædige munde og pludselig æder hun selv. Klistr det godt fast oppe i ganen med en finger, så langt ind du kan komme, så det ikke bare kan spyttes ud igen!
[/QUOTE]

Fuldstændig samme metode, der blev brugt til Oddy, der på det tidspunkt faktisk kun var ca 3 uger gammel… ind i flaben, godt op i ganen og så sad han ellers og suttede løs :slight_smile: i løbet af et par dage havde han forstået ideen og kunne så få serveret i en lille skål… hvor han også bare sad og nærmest suttede maden i sig…
Han nægtede så at spise noget som helst, der var blandet op med kmrmælken - den ville han kun have i sin sutteflaske :wink: Så mad var blandet med cremefraiche eller hytteret…
Vand??? Tja… jeg så ham først drikke af en vandskål, da han var langt over tre måneder! :smiley: altså først efter at han var vænnet fra sutteflaske og kmr :wink: Oddy har aldrig været dehydreret (når altså han havde det godt), så jeg tror simpelthen bare ikke at han var tørstig - og når behovet ikke er der, så er der jo heller ingen grund til at drikke… (Ved siden af kmr fik/får han både råt og vådt = masser af væske)

Når jeg tænker på, hvor meget arbejde, der alligevel var med Oddy, så kan jeg dælme godt forstå, at du er ved at være godt brugt med fem killinger og en syg mormis!
Håber at I er ved at være ude over det værste…

Dette er desværre " The dark side" ved at være opdrætter…

Puha altså… Sikke en omgang :frowning:

Masser :kram: til dig.

Øv, jeg kan godt forstå at du bliver træt af det.
:knuser:

Jeg håber også at det er ved at rette sig, for mormis og killinger… :kryds:

Stakkels dig Kira!
Det er da også helt utrolig så uheldig du er, jeg kan godt forstå dig, både at det kan blive for meget men også at det alligevel er det hele værd når man ser sådan et syn :slight_smile:
Stort :kram: og mange :kryds: for at det kun går fremad nu :slight_smile:

Tak allesammen
i dag fik jeg faktisk tøsebarnet til at spise en anelse babycat pate. Uden at bide mig !
for det er jo perfekt at smatte op i ganen- men sgudde hvis man skal gøre det med handsker på. ØGLE.

så er lidt glad !

:kram: til dig Kira…

[QUOTE=kira v;1063866]Tak allesammen
i dag fik jeg faktisk tøsebarnet til at spise en anelse babycat pate. Uden at bide mig !
for det er jo perfekt at smatte op i ganen- men sgudde hvis man skal gøre det med handsker på. ØGLE.

så er lidt glad ![/QUOTE]
Fint :slight_smile: Ellers kan jeg anbefale en tom sprøjte, der har været f.eks. Zoolac i - der er en pæn tyk spids, der kan komme den slags igennem uden at man behøver stikke fingrene ind i surmulens mund :muhaha:
VH
Susanne

Kan desværre ikke bidrage med de vise sten, så nøjes med kram og god bedring.

Dog er jeg taknemmelig for at du vil dele en øv-historie om opdræt… som lige får en til at tænke sig en gang om… om man vil det bøvl

så lidt carina. Jeg deler ikke alt herinde, ikke fordi jeg er privat, men bare fordi jeg ikke orker og ikke har behovet. Men den her slags ting har jeg brug for andre katte tosser til.

susanne - Tak for tippet. Øglen har dog nu til morgen spist ½ teske babycat igen uden at bide, faktisk frivilligt !