Sætte hvad på vinduerne, så man ikke kan se ind?

Prøv at se alle disse søde nogle…

http://www.urbis.dk/group.asp?group=250

[QUOTE=Tine M;770865]Jeg har nemlig også fortov lige uden for mine vinduer, men min stue er ikke højere end fortovet, så det er faktisk hele vinduet, der skal dækkes, hvis det skal være. Men hmm, jeg kan ikke helt beslutte mig, for jeg vil som sagt både være ked af, hvis kattene ikke kan kigge ud…men også hvis det tager lys fra min stue, da jeg ikke har en særlig lys lejlighed i forvejen. Og så er det jo lidt svært…

Men I har givet mig nogle ideer i hvert fald…og mange tak for det :)[/QUOTE]

Kan man ikke få sådan noget film som ikke “skygger” for solen, men når folk kigger ind så kigger de på et spejl?

Det synes jeg at jeg har set flere steder.

[QUOTE=DK Thomani;770872]Kan man ikke få sådan noget film som ikke “skygger” for solen, men når folk kigger ind så kigger de på et spejl?

Det synes jeg at jeg har set flere steder.[/QUOTE]

Dét lyder smart!

[QUOTE=Marianne;770868]Prøv at se alle disse søde nogle…

http://www.urbis.dk/group.asp?group=250[/QUOTE]

Ih de er fine :slight_smile: Men misserne kan ikke kigge igennem dem (hvilket jo er smart i dit tilfælde, men ikke i mit :frowning: )

Prøv at kigge på linket fra Thansen om solfilm, det der er noget de kalder sølv, så spejl udefra og kan se igennem indefra.

Nu har jeg i hvert fald bestilt den fra Thansen der er sølv med spejl effekt. Synes det er en rigtig god pris ift. hvad jeg har set andre steder.
:slight_smile:

Som sagt, hele ideen med dem fra thansen er netop at de ikke tager sollyset & man kan kikke ud men ikke ind, hellere ikke når det er mørkt udenfor & lyst indenfor. Jeg har nemlig selv store vinduer som min kat er rigtig glad for & jeg vil gerne have privatliv uden at fravælge hverken sollys eller udsigt. Thansen løsningen der dur… håber jeg :smiley:

Prøv at se denne- man kan godt se lidt igennem den :slight_smile:

Der er sindsygt mange flotte wallstickers med katte på den side!!

[QUOTE=PiaR;770994]Prøv at se denne- man kan godt se lidt igennem den :slight_smile:

Der er sindsygt mange flotte wallstickers med katte på den side!![/QUOTE]

NB - søg på blind på siden, så kommer der et hav af flotte forslag som blænder vinduet men stadig med mulighed for et kig ud :slight_smile:

Njaaa, jeg vil nu også have misserne skal kunne kigge UD - men jeg vil ikke have de små banditter udenfor til at kigge IND - hihi :slight_smile:

Så jeg er også igang med den store søgning - så dejligt tidspunkt denne tråd dukkede op på :slight_smile:

hvis jeg boede lige ud til et fortov ville jeg ikke vælge spejlfilm. det er så kun fordi jeg kan se for mig folk stoppe op og stå foran “spejlet” og nette sig:høhø:
det er nok sjovt i starten at stå bag ruden og grine af folk, men irriterende i længden.

vi har meget sort solfilm i vores bil(bagruden og de bageste sideruder) og i dagslys er der ingen forskel på lyset inde i bilen. det er kun når det er mørkt det er svært at se ud. vi har så osse en ret dyr solfilm i bilen, måske det er derfor. for der er helt sikkert kvalitets forskel på de forskellige folier

Hvor er de fede de forskellige vinduesfolier med motiver! Dem skal jeg helt sikert ha’ en af til køkkenet når vi har fået sat nye vinduer i :smiley:

der er også
www.danskfarve.dk
de er seje, men uden lim tror jeg ikke de egner sig til kattepoter / klører, men det kan også sættes på udenfor.

Tusind tak for hjælpen folkens!!! :slight_smile:

Pia: Hvor ER der bare mange søde og fine filmtyper på den side, du linker til. Det var da helt vildt!!!

Jeg skal lige have grønt lys fra min udlejer, så bestiller jeg nok sølv-filmen fra Thansen (Solfilm, Sølv, 75 x 300 cm, - Solafskærmning - thansen.dk) :slight_smile:

Husk at kontrollere virkningen om aftenen, hvis der ellers er chance/risiko for et peepshow for naboerne. :wink:

Hvad med det her? Der er både kighuller og afdækning og det ser okay ud?

(Ups - det billede er stort! Sorry…)

Wow Ann… Det dér er da en super sødt :slight_smile:

du kunne hænge et gardin for neden af vinduerne, hos jysk har de tyndt hvidt stof til under 100 kr for 5 meter…

Jeg bor også i kig ind højde, men jeg kunne aldrig tænke mig at sætte toilet vinduer op i min stue - hvis folk vil glo ind, så værsko… ellers trækker jeg gardinerne for, og kattene har for længst lært at bevæge sig rundt om gardiner…

Hey Tine

Ved ikke om du har bestilt ? Men denne hjemmeside har et hav af forskelling dekorations/blinde muligheder til vinduer: http://www.yourdecoshop.dk/en/

Fx denne fine en med en lille mis: http://www.yourdecoshop.dk/en/Shop/detail/Id/10163343/?typeGroup[]=WindowDecoration&type[]=GlassDecoration&offset=0& (“og”-tegnet skal med for at få linket til at virke ved ikke helt hvorfor den ikke tager det med :?) Den er så fin, men dækker nok ikke helt så meget som du gerne vil have :slight_smile: men de har mange.

Hvis ikke du kan få linket til at virke, så gå ind på hovedsiden og vælg “window decorations” i menuen til venstre… god fornøjelse :slight_smile:

hm… ved ikke om det der link alligevel virker helt som det skal, det ser mærkeligt ud nu jeg har postet svaret :?

… jeg krydser fingre :kryds: