Sætte kattenet fast hvordan?

Jeg overvejer at få sat et net i mit store vindue, så det kan stå helt åbent. Men hvordan fastgører man det? Hvor meget ødelægger det karmen? Jeg bor i lejet bolig (hvor de er slemme til at snuppe alt depositum og mere til ved fraflytning), så jeg vil selvfølgelig lige høre nede på administrationskontoret først.

Hej Charlotte :slight_smile:

Da jeg boede i lejlighed, der lavede vi en træramme med net til at sætte i spændt i vinduet :slight_smile:
Lige til at sætte op og tage ned, sådan! Bum …

[QUOTE=MariaCecilie;918892]Hej Charlotte :slight_smile:

Da jeg boede i lejlighed, der lavede vi en træramme med net til at sætte i spændt i vinduet :slight_smile:
Lige til at sætte op og tage ned, sådan! Bum …[/QUOTE]

Orv det var smart! Det må min kæreste kunne finde ud af :smiley: Hvor godt sad den i spænd? Så den skulle skrues fra hinanden for at få ud eller så man kunne lirke den ud?

Du kan se det her: http://billeder.kattegalleri.dk/album/56/628/471/277246-forskellige-ting-

Vi satte det i spænd med kiler af plastik fra Silvan :smiley:

Det må prøves! Så må kæresten bestemme, hvordan han vil sætte det i spænd G Og når han er i gang, kan han også lave en lille model til badeværelsesvinduet :smiley:

Tak for hjælpen!

Hvis andre har smarte idéer, er de stadig velkomne :slight_smile:

Det var ihvertfal nemt :slight_smile:
Ikke så smukt, da vi kun skulle bruge det en måneds tid.
Vil så lige påpege at det IKKE er almindelig hønsetråd det er lavet af (selvom det godt kunne ligne lidt), men en type af stål med grønt plastik udenom …

Jeg tror jeg vil prøve at købe det transparente fra zooplus, så det skæmmer så lidt som muligt :slight_smile: Og det er ovenikøbet på tilbud nu, så det er ret billigt.

Altså vores kunne ikke ses udefra :slight_smile:

Det er også mest indefra jeg tænker :slight_smile: Hvis jeg kan slippe for at have et hønsenet som udsigt, så vil jeg gerne det :tihi: