Saffronk mor har det varmt!

stakkels safir døjer lidt i disse dage, det er meget varmt at være højdrægtig, også selvom man er en varmeelskende siameser.

Kan godt mærke at nerverne så småt begynder at melde sig ovenpå de to sidste oplevelser med hviden.

så hvis i gider krydse poter omkring den 1 !!!
beklager kvaliteten- det er et mobil snapshot

Hvor er det bare helt underligt at se en fed siameser… :høhø:

Godt at hun “bare” er drægtig, og naturligvis bliver der krydset for en rigtig god fødsel og mange smukke saffronk’er… :inlove:

ha ha ja - de ser SÅ dumme ud nør de bliver fede.
Hun er ret stor - 6 stk fylder !

Hun er jo helt pæreformet.:ups: (Det må du altså ikke sige til hende at jeg har sagt!)

6 stk… Ihhh…!!! Dem vil vi meget gerne se maaaaange billeder af! :bebe: :thumbup:

Hihi hun er godt nok breeeeed :slight_smile: Vi skal nok krydse poter hos os :slight_smile:

En kæmpe bunke :kryds: for en nem og vellykket fødsel!

Held & lykke :smiley:

Ih så set Stevie jo helt TYND ud ved siden af L

Hvor er hun stor! Og dejlig! Jeg glææææææder mig til hun popper så vi kan få de små nye filtmus at se :smiley:

Knæk og bræk den skønne vordende mor og dig at det hele går lige efter bogen :smiley:

Tak allesammen !

…Hun er sød!.. :slight_smile:

Lover at krydse! :wink: - så kan vi bytte kryds! :wink:

Hun ser dejlig ud, men det er sikkert ikke spor sjovt at være højgravid i denne varme. Held og lykke med hende. :slight_smile:
:kryds::kryds::kryds:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Fed?
Hun er da ikke fed, hun er gravid.

Fed er noget helt andet.

  • og jeg glæder mig til at se de små :slight_smile:

Ja, ja, man kan godt se hvem hun slægter på med dén mave :smiley:

:kryds: i massevis herfra!

:)Hej Kira

Krydser alt hvad der kan krydses:rock:

Selvfølgelig går alt godt:)

Mange hilsener

Birthe

åh smukke misling, ja det er sørme ikke nemt og være drægtig i den hede. Har selv Dellemusen der har termin d.4 og pu ha hun har det varmt/hårdt

MVH
Gitte