Lidt nye foto fra de 3 Upser…
Det er godt nok ikke nemt at tage foto af dem mere…kun når de sover er de stille
Tak for de skønne billeder, hvor er de altså bare pragtfulde alle tre
Og mon ikke mor Bibi er helt enig med mig - hun ser da vældig stolt ud, men det har hun nu også grund til
Hvad med deres far, den listige bandit, er han kommet ind i varmen igen?
[QUOTE=Eva;1050777]Tak for de skønne billeder, hvor er de altså bare pragtfulde alle tre
Og mon ikke mor Bibi er helt enig med mig - hun ser da vældig stolt ud, men det har hun nu også grund til
Hvad med deres far, den listige bandit, er han kommet ind i varmen igen? [/QUOTE]
Tak
Jo, Bibi er så glad og stolt af sine små
Selv Mosquito er faktisk glad for de 3 små…måske fordi det er piger
Men han deler IKKE noget med dem…og slet ikke sin grønne slange, den skal de altså ikke røre :høhø:
Godt du har afsat den sort hvide, hun har godt nok vokset sig køn. Søde er de alle sammen, men den sort hvide
Tak
Ja, hun er sød…de farver er så sjove
Jeg er selv helt vild med lille Sally, hende den lyse brune.
Hun render efter mig hele tiden …når de andre er trætte, går de ud på badeværelset sammen med Bibi og sover i deres nullerput…men ikke Sally, hun står og hyler ved mig og skal ligge ved mig her på sofaen…det gør hun også lige nu…og hun snorkbobler
Jeg er jo enig med mig selv om at jeg ikke skal beholde nogen…men jeg kan godt komme noget i tvivl…
Ihhhhh… For en som er hundeskruk er hvalpebilleder TORTUR… Men af den gode slags…
Årh, hvor er de bare søde! Jeg er SÅ forelsket.
Som altid…man bliver glad indeni
Åh hvor er de bare nuttede
Hvor er de altså bare skønne og dejlige. Men især hende som viser mavse på det første billede. Hun er lige til at kysse mavse på
hvad vejer sådan nogle små banditter ? Og er de tortie ? Og er det ligesom hos katte at kun piger kan være tre farvede ?
[QUOTE=DK SismoCats;1050878]Hvor er de altså bare skønne og dejlige. Men især hende som viser mavse på det første billede. Hun er lige til at kysse mavse på
hvad vejer sådan nogle små banditter ? Og er de tortie ? Og er det ligesom hos katte at kun piger kan være tre farvede ?[/QUOTE]
Tak
Ja, hende som viser mave er trefarvet…og det kan drenge også være…i sidste kuld var der en dreng lige mage til…han bor i dag hos vores søn og svigerdatter…
Black tan tricolour hedder det når der er hvidt.
Pigerne her er noget større end de drenge som var i sidste kuld…meget normalt og helt fint for piger af den race.
De vejer nu omkring 8-900 g
Hvor er de sjove - og hende med det hvide ser stadigvæk frækkest ud.
Jeg viste min mand billederne og han blev omgående hvalpeskruk og snakkede om at vi altså skulle have en hund mere
I dag fik jeg nyt foto fra Torres
En af Bibi og Mosquitos hvalpe fra sidste kuld.
Endnu en gang fortalte de mig hvor højt de elsker ham, og det er jeg slet ikke i tvivl om.
Han var i sidste uge med dem på ferie…og det så da ud til at han var tilfreds med det
[QUOTE=Coon Danica;1052391]I dag fik jeg nyt foto fra Torres
En af Bibi og Mosquitos hvalpe fra sidste kuld.
Endnu en gang fortalte de mig hvor højt de elsker ham, og det er jeg slet ikke i tvivl om.
Han var i sidste uge med dem på ferie…og det så da ud til at han var tilfreds med det :D[/QUOTE]
Hvor er det et sødt billede…og jo, jeg tror på, at de er glade for ham.
Ai hvor fint…en lille hunni på hans helt egen tømmerflåde