Samkørsel til FIFe shows i Europa tilbydes

Jeg tænkte, det måske kunne være en ide at lave noget koordinering af kørsel til FIFe shows rundt i Europa:)

Jeg skal til Solingen d.23.&24.6. - hvis nogen vil med, er de meget velkomne:)

Jeg skal også til Turku d.24.&25.11. - her er der også plads til flere i bilen:)

Er der andre, der har planer om udlandsudstillinger, som de vil dele:?

Ihhh nu har jeg i alle de år jeg har udstillet manglet en at køre med, især til udlandet… Og så er du så sød at tilbyde Camilla, men nu har jeg ikke nogen kat at udstille, øv øv øv :frowning:

Kan du ikke udstille dine smukke bobber:? Heller ikke senere på året:?

I øjeblikket er der ikke nogen af dem der er i kondition, overvejede at beholde en killing men i starten af november kommer der en lille baby og jeg ved ikke rigtig hvor mange udstillinger man kan planlægge når man har sådan en :tihi:

Nårh ja - du skal jo have spanx:tihi: De har det med at tage uforholdsmæssigt meget tid:høhø:

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at SW i år holdes d.8.&.9.9. i Stavanger - det var da også en mulighed;)

Hvis Vrå går som jeg håber får jeg jo brug for et par udlandscertifikater i årets løb, så jeg vil muligvis gerne med til et eller andet sted :slight_smile: Men det kommer altsammen an på Vrå-resultaterne :slight_smile:

Jep, når jeg lige har fået skrabt en tre-fem certer sammen i DK, så vil jeg også gerne med til noget. Det vil jo dog nok primært være de udstillinger hvor du rammer jylland inden, eller der er andre fra området der vil med :slight_smile:

Turku i november, er det i Finland? Vil du køre tværs over Sverige der, eller?

[QUOTE=Eife;840270]
Turku i november, er det i Finland? Vil du køre tværs over Sverige der, eller?[/QUOTE]

Vi kører op gennem Sverige, ja… Til Stockholm, hvorfra vi tager “færgen” til Finland - en sejltur, som tager en hel nat, efter hvad jeg har forstået… Men det er både den korteste og den billigste måde at komme til Finland på…

Turen til Solingen kan godt arrangeres med opsamling på Fyn og i fx Fredericia eller længere sydpå “en route”. Vi skal omkring Sörup v/ Flensborg også:)

Jyder der evt er interesserede i turen til Turku/Åbo i Finland, kan samles op nær København, da Øresundsbroen er den første del af turen:)

Jeg kan godt være interesseret i en tur til Finland, men der er vældigt mange måsker og noget økonomi og lidt andet, der lige skal være på plads inden… Så mere præcist, så vil jeg vældigt gerne med, jeg aner bare ikke om det kan lade sig gøre for min økonomi :wink:

det er en sindsyg smuk sejltur fra Stockholm til Helsinki!

Med mindre man flyver. :muhaha: Jeg fandt fx en returbillet til Helsinki med SAS for sølle 1500 kr - og så 300 for katten. Det var faktisk kun pga billetten, at jeg fik den vanvittige idé at skulle derop… :tihi:

Jam’n Pil… den plan holder kun, hvis man bare skal have en kat med…
Og jeg ved tilfældigvis at grunden til at Camilla skal afsted til Turku er, at der vil blive afholdt specialshow for Korat og at man endda vil forsøge at skaffe katte nok til et Breed BIS… og så kan hun jo ikke nøjes med kun at slæbe en kat med :smiley:

[QUOTE=Ann K;840694]Jam’n Pil… den plan holder kun, hvis man bare skal have en kat med…
Og jeg ved tilfældigvis at grunden til at Camilla skal afsted til Turku er, at der vil blive afholdt specialshow for Korat og at man endda vil forsøge at skaffe katte nok til et Breed BIS… og så kan hun jo ikke nøjes med kun at slæbe en kat med :D[/QUOTE]

Nej det kan jeg godt se. Så er det godt, at der er indkøbt ny dyt. :thumbup:

Tica og Fife på samme udstilling?

I Belgien og Frankring er det ikke usedvanligt at have to forskellige forbund der samarbejder ( tænk hvis man kunne det i DK!) omkring en udstilling. Jeg har kun været med på en sådan udstilling ( i Belgien) og da deltog jeg kun i TICA delen. Men det fyldte jo hallen op så det blev billigere for dem der afholdt udstillingen.

Hvad vil benzin/færge udgifter blive til den hvis man kører med dig for overvejer den kraftig nu jeg har 2 kvalificerede katte:)

Er også ret fristet til en af de der tica+fife udstillinger igen alt efter benzin/transport udgiften pr person

Er også ret fristet til en af de der tica+fife udstillinger igen alt efter benzin/transport udgiften pr person

Det lyder godt nok fedt, det gad jeg godt prøve!!!