Samlingen er endelig komplet

Jeg har længe været vild med Willow Tree figurerne.

Men da jeg så fandt ud af, at nogle af dem er med katte - ja så måtte jeg eje dem :slight_smile:

Det startede med det lille billede til højre i billedet, det var en gave af en god veninde, som solgte Willow Tree på et tidspunkt :slight_smile:

Da jeg så, hun havde den lille æske (til venstre i billede), så måtte jeg også eje den :tihi:
Den bliver nu brugt til knurhår fra kattene :slight_smile:

Jeg har længe gerne ville have figurerne også.
Den siddende fandt jeg billigt på nettet, så den kørte vi (kæresten og jeg) på mc til Vejen og hentede i sidste uge. Og hvilken tur… Det stod ned i stænger hele vejen derover, så vi måtte holde pauser flere gange. Men jeg fik min figur :tihi:

Den stående har jeg så lige hentet idag :juhu: Så nu tror jeg nok, jeg har hele serien med kat :hjerte:

Læg mærke til de små poter på siden af æsken :hjerte:

Ja kald mig bare tosset :tihi: Men jeg elsker min lille samling

De er så fine! Jeg kender en anden sød Kattegal, der også har dem, både med og uden kat, og de er meget charmerende :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1195782]De er så fine! Jeg kender en anden sød Kattegal, der også har dem, både med og uden kat, og de er meget charmerende :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Ja jeg er også vild med mange af de andre - men disse MÅTTE jeg bare eje :slight_smile:

Figuren der står op med sin kat står i vores baggang og hilser på alle der kommer. Jeg har fået den af Katrines Herluf (håber jeg husker korrekt)

Jeg har ret mange af de figurere bl.a. den stående med katten. De er så smukke alle sammen, og en dejlig gave at modtage! Har en der hedder “Sisters by Heart”. Den har jeg fået af min bedste veninde, som jeg føler mere er som min søster, så den ramte bare helt plet :thumbup: