Jeg ville se om nogle her i storkøbenhavn, ville være med på en “sammen bestilling” fra denne side: http://www.zooroyal.de/
Jeg kunne så godt tænke mig den store hjørnebakke, jeg har savnet den. Og så ser jeg link til den i Battlestars tråd. FEDT. Men ihhhh det “nager” mig at skulle give næsten 13 Euro i fragt. Så hvis andre var interesseret i noget der fra, og var med på en sammen bestilling, så spares der på fragten og det er jo altid dejligt.
Jeg kan se den hjørnebakke jeg er ude efter er på tilbud, hvor længe den er og om den altid har den pris har jeg ingen idé om, så tror jeg vil sende en bestilling snart.
Jeg påtænker osse at skifte over til hjørnetoiletter, men jeg kan ikke finde nogen der er dybe nok …Den du har kik på, synes jeg heller ikke er så dyb som jeg ønsker, vi har altid mindst 15 kilo sand i vores, og jeg gider ikke hvis de skraber det ud på gulvet
Jeg regner med at skulle bestille, men trækker den til først i januar - skal lige have løn først.
Hvis du kan/tør vente, er du velkommen til at komme med i den bestilling. Jeg har altid bestillinger med fra søster, veninde, nabo m.v.
Jeg må indrømme jeg ikke husker hvor dyb den er, og hvor meget sand der kan være i. Det er mange år siden jeg sidst havde en…
[QUOTE=Vivi_Fletcher;757854]Jeg regner med at skulle bestille, men trækker den til først i januar - skal lige have løn først.
Hvis du kan/tør vente, er du velkommen til at komme med i den bestilling. Jeg har altid bestillinger med fra søster, veninde, nabo m.v.[/QUOTE]
Tak Vivi. Umiddelbart vil jeg gerne med. Jeg håber jeg har is i årene.
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;757924]og hvorfor ikke købe på zooplus - fragt gratis over et vist beløb - og bakken billigere?
[QUOTE=Battlestar;757960]zooplus har IKKE de store hjørnetoiletter - det er de små Lis Linker til… og så går ideen lidt af det
zooroyal.de er eneste i nærheden der har de rigtige… de små bruger jeg som udstillingsbakker på show
der kan være op til 20 kg grus i de store hjørne toiletter - jeg heælder altid mindst 15 kg i mine, og de kan kun skrabe det ud på gulvet ved ingangen
men det er jo ens for alle lukkede bakker[/QUOTE]
Super …Den ser bare ikke særlig dyb ud, jeg SKAL ha’ meget sand i mine, da jeg har tøzer som graver MEGET dybt, og jeg hader hvis de kommer helt ned på bunden og besørger.
hvis du sørger for at der altid er fyldt helt op så burde de ikke ramme bunden - mine rammer først bunden når der er omkring 10 kg tilbage - men igen - det er jo individuelt fra flok til flok… det kan godt være mine ikke er små gravemaskiner :høhø:
men kom forbi når du skal til KBH næste gang - så kan du beømme det - det er altid nemmere når man ser det ved selvsyn