Mange tak! ![]()
herfra.
(og enig med Milles mor)
Så har vi rykket hendes tid frem til nu på mandag. Hun har i løbet af ugen hele tiden haft små fremskridt så vi besluttede at prøve at nedsætte det smertestillende, med det resultat at hun igen er meget hys hvis man kommer til at røre hendes krop eller vil løfte hende. Så der er meget der tyder på at hun virkelig har smerter et eller andet sted i ryggen. Så i stedet for bare at blive ved med at fylde hende med smertestillende i over en uge, så fik vi en tid allerede på mandag.
Mand jeg er spændt på det ![]()
[QUOTE=HeroldDesign;800473]Så har vi rykket hendes tid frem til nu på mandag. Hun har i løbet af ugen hele tiden haft små fremskridt så vi besluttede at prøve at nedsætte det smertestillende, med det resultat at hun igen er meget hys hvis man kommer til at røre hendes krop eller vil løfte hende. Så der er meget der tyder på at hun virkelig har smerter et eller andet sted i ryggen. Så i stedet for bare at blive ved med at fylde hende med smertestillende i over en uge, så fik vi en tid allerede på mandag.
Mand jeg er spændt på det :-)[/QUOTE]
Jeg
for, at det bliver en succes
Så er det imorgen vi skal til magtor…tror ikk jeg får sovet meget i nat, jeg er så frygtelig spændt på om de kan hjælpe hende.
Hun har det bedre, ikke helt ovenpå men på rette vej. ![]()
![]()
Håber det går godt og at de kan hjælpe ![]()
Så er vi hjemme igen. Det gik rigtig godt. Yasmin var ret vred da hun skulle ud af kassen, de sidste mange gange har hun jo også skulle stikkes i og mere hos dyrlæge, så hun troede sikkert det var det igen.
Hun kom ud og sad på sit tæppe i en sofa mellem mig og Rikke. Hun ville selvfølgelig slet ikke gå rundt så Rikke ku observere hende. Men tilgengæld tillod hun Rikke, stort set uden brok, at lægge hånden på hende så hun ku give hende cranio sakral terapi. Rikke fandt tre ryghvivler der sad forkert eller lidt vredet eller hvad man skal kalde det. Hun fik ihvertfald flyttet på noget, man ku se det gav nogle små ryk i Yasmin ind imellem, men hun tog det simpelthen så pænt.
Hendes normale reaktion på at nogen rører hendes ryg er at tæve dem så meget hun kan komme afsted med!
Nu skal vi så se hvordan hun reagerer de næste par dage og vi har en ny tid på mandag.
Det har ihvertfald ikke været en meget stressende tur for hende.
Vi talte med Rikke om flere ting i hendes bevæge mønster som bestemt ku tyde på at hun har haft smerter. En ting som at strække sig ud når hun har sovet, det har vi slet ikke tænkt over men det gør hun ikke!
Måske er det fordi jeg sååå gerne vil have at det skal kunne hjælpe hende, men jeg synes der var noget meget positivt over at efter behandlingen, så havde hun slet ikke travlt med at komme ind i sin kasse igen, hun gik ind og vendt om og kom ud igen hen til Mickey som på det tidspunkt sad i sofaen og gik engang rundt om sig selv og lagde sig op af Mickey med hagerne i vejret!
Ja nu springer hun badut nede i soveværelset!!!
Hun sprang fra en halv meter inden sengen og landede en halv meter inde på sengen, det er meget langt for en lille kortbenet perser…vi har ihvertfald aldrig set det før
…det tegner godt ![]()
Niiice! ![]()
Lad os håbe det holder,
for det lyder da meget lovende. ![]()
Giver Mette ret, jeg er opereret 2 gange i ryggen , og har dagligt ondt der, - - men fejler ellers aldrig noget, på trods af intensiv smitte fra husets snottede børn
Cats og Conni
Det lyder da lovende, håber og
for at det fortsætter sådan.
Venlig hilsen
Milles mor ![]()
Opdatering på Yasmin: Vi er lige kommet hjem fra nr.2 besøg hos Magtor. Det gik endnu bedre end sidst, Yasmin gik selv ud af kassen og hoppede op i sofaen. Meeen vi havde også taget bestikkelse med: pasta fra vitakraft
det æææælsker hun.
Rikke som behandler hende sagde at de ryghvivler som hun havde rettet på sidst havde flyttet sig lidt tilbage men slet ikke så slemt som sidst. Hun fik en grundig behandling og tog det pænt.
Hun spiser jo normalt og opfører sig normalt herhjemme og man ku se at hun havde mange flere kræfter end sidst da vi var derude for hun var meget mere interreseret i omgivelserne.
Siden vi var derude sidst har der været en fremgang i hendes almene tilstand men ikke nogen markant ændring i hendes bevægemønster. Men der er alligevel flere småting der er anderledes, hun strækker bagbenene når hun har sovet, hun løber meget hurtigt op af trappen og hun vil igen gerne i haven (men det sidste kan selvfølgelig også være vejret
)
så det bliver spændende at følge hende de næste par dage. Hun var ikke særlig træt nu her da vi kom hjem,men fuld af spilopper. og hunde sulten!
Sådan generelt virker hun meget glad ![]()
Vi har aftalt at hun lige foreløbig ikke skal have flere behandlinger.
Jeg har lige sendt en prøve til min homøopat så vi også den vej prøver at styrke hende.
Tak for jeres krydsede fingre og tanker. ![]()
Og så har hun igen gjort noget helt nyt:thumbup: for første gang har vi set hende ligge på ryggen med bagbenene ud til hver sin side, sådan splat-midt-i-det-hele, er det ikke sådan AnnK beskriver det? ![]()
Selvfølgelig nåede jeg ikke kameraet…typisk :høhø:
Jo, splatmidtpåryggen ![]()
Hos mig signalerer det nemlig en fysisk og psykisk veltilpas kat…
[QUOTE=HeroldDesign;806835]Og så har hun igen gjort noget helt nyt:thumbup: for første gang har vi set hende ligge på ryggen med bagbenene ud til hver sin side, sådan splat-midt-i-det-hele, er det ikke sådan AnnK beskriver det? ![]()
Selvfølgelig nåede jeg ikke kameraet…typisk :høhø:[/QUOTE]
Det lyder altså virkelig som om der er sket en hel masse godt for hende og hendes bevægelighed er blevet markant bedre ![]()
[QUOTE=HeroldDesign;806734]Opdatering på Yasmin: Vi er lige kommet hjem fra nr.2 besøg hos Magtor. Det gik endnu bedre end sidst, Yasmin gik selv ud af kassen og hoppede op i sofaen. Meeen vi havde også taget bestikkelse med: pasta fra vitakraft
det æææælsker hun.
Rikke som behandler hende sagde at de ryghvivler som hun havde rettet på sidst havde flyttet sig lidt tilbage men slet ikke så slemt som sidst. Hun fik en grundig behandling og tog det pænt.
Hun spiser jo normalt og opfører sig normalt herhjemme og man ku se at hun havde mange flere kræfter end sidst da vi var derude for hun var meget mere interreseret i omgivelserne.
Siden vi var derude sidst har der været en fremgang i hendes almene tilstand men ikke nogen markant ændring i hendes bevægemønster. Men der er alligevel flere småting der er anderledes, hun strækker bagbenene når hun har sovet, hun løber meget hurtigt op af trappen og hun vil igen gerne i haven (men det sidste kan selvfølgelig også være vejret
)
så det bliver spændende at følge hende de næste par dage. Hun var ikke særlig træt nu her da vi kom hjem,men fuld af spilopper. og hunde sulten!
Sådan generelt virker hun meget glad ![]()
Vi har aftalt at hun lige foreløbig ikke skal have flere behandlinger.
Jeg har lige sendt en prøve til min homøopat så vi også den vej prøver at styrke hende.
Tak for jeres krydsede fingre og tanker. :-)[/QUOTE]
Det lyder jo helt godt:) Må jeg spørge, hvad det er for en prøve, du har sendt til homøopaten:?
Hun skal bruge en vatpind med tis eller spyt. ![]()
Jeg havde en perser for år tilbage som blev ved med at have et sår i nakken på størrelse med en femmer. Dyrlægen (vi brugte dengang) kunne ikke få det til at hele, penecillinkur efter kur, revision af såret m.m. Jeg gav en prøve til min homøopat og fik nogle piller til Duchesse, 2 dage efter hun fik den første pille begyndte såret at lukke sig
Resten af hendes liv fik hun bare nogle piller når der begyndte at komme et sår igen og det forsvandt. Idag ville jeg jo nok have tænkt i foder allergi men det anede jeg ingenting om dengang.
Duchesse er sådan et dejligt eksempel på at homøopati ikke bare handler om at “tro på det” for at det virker
…
.
.
.
.jeg fortalte hende nemlig aldrig hvad der var i pillerne:klapper:
OK
- gad vide, hvordan en homøopat (som ikke er dyrlæge) “behandler” sådan en spytprøve ![]()