Samsovning med kat

Det har jeg også - men den kan man ikke sove på!! (Altså medmindre jeg flytter over under den, når jeg kommer tilbage fra toilettet - så er det nemlig den eneste, der kan bruges :crazy_face::crazy_face:)

4 Synes om

En ekstra pude har jeg ikke, men kan krydse af i de andre boks … men vi skal alle sove i ‘‘min side’’ alligevel og slås om den samme dyne :venter:

3 Synes om

En af de få gode ting ved min genhusning, er at Alvin sover i sengen næsten hver nat, og den sidste uges tid, har Emina også gjort det. Jeg elsker at de sover hos mig, især hvis de ligger så tæt på mig, så vi enten rør ved hinanden, eller jeg kan nå dem.

At de så ofte ligger total dumt for mig, stjæler for meget dyne og ofte gør at jeg faktisk sover ret dårligt, ja det er så en pris jeg må betale. Men hey, jeg sover jo altid dårligt, i mere eller mindre grad, så når de begge to endelig gider sove hos mig, så er det lettere at acceptere at jeg sover dårlig, for i det mindste er jeg så glad imens. :hoho:

Jeg har overvejet større seng, større dyne, og flere dyner, men min seng er 180x200, dynen er 200x200 og jeg har også ekstra dyne, så tror ikke det vil hjælpe det store. Desuden har jeg ikke plads til en større seng, hvis jeg gerne vil kunne åbne mine klædeskabe. :grin:

Billedet her er fra i morges, da jeg sad op i sengen fordi jeg ikke kunne sove. Men det kunne de to. :lovelove:

17 Synes om

Nåh hvor ser de søde ud… ren idyl :revolving_hearts:
Kan godt lide din positive tilgang til dårlig søvn :smile:

4 Synes om

Her sover jeg sammen med siatalerne og min mand i en 1.60 m. bred seng, og det er min opgave at sove rundt om dem…
Men jeg nyder det. :love:
Her et billede fra her til morgen.

16 Synes om