Samuel søger nyt hjem

Samuel er en glad og legesyg dreng. Han elsker at tumle med vores voksne katte, og er uforfærdet og nysgerrig. Han er rigtig glad for at sidde på armen og følge med i alting og blive nusset. Han er også ved at udvikle sig til en rigtig skulderkat, der meget gerne ligger hen over ens skulder og spinder en ind i øret, mens man f.eks, vasker op eller laver andre ting.

Kuldet er opvokset i et aktivt hjem med mange gæster, og Samuel er meget imødekommende overfor disse.

Racen er aktiv, men er god til at aktivere sig selv og skal ikke konstant udfordres. Européen er kælen og meget glad for selskab, men er ikke krævende i sin kælenhed.

Samuel er en typisk europé med racens store gå på mod og ukuelighed. Han er legesyg og en drillepind med fjer er det absolut allerbedste. Samuel skal bo sammen med en legekammerat (anden kat eller evt. hund), men vil udover legekammeraten også gerne flytte hjem til børn eller andre dyr. Samuel er meget glad for at sove med os i sengen, hvor han gerne vil putte mens vi sover.

Willem er blå sølv spottet tabby. Han er flytteklar i uge 4. Han vil ved fraflytning være 2x vaccineret, kastreret, øremærket og registreret, samt har fået ormekur. Der medfølger stamtavle, kontrakt, sundhedsbog og en lille madpakke til den første tid.

Der kan læses mere om at købe kat fra Eife’s og ses flere billeder på min hjemmeside www.eife.dk

Er det hvad det hedder på opdrættersprog? :klapper:
Jeg har også et par katte, der er gode til at aktivere sig selv :høhø:

[QUOTE=Skattekat;1273612]Er det hvad det hedder på opdrættersprog? :klapper:
Jeg har også et par katte, der er gode til at aktivere sig selv :høhø:[/QUOTE]

Haha, jeg mener faktisk at i forhold til f.eks. de maine coons de har haft så er vores européer væsentligt bedre til at underholde sig uden at ødelægge alt muligt :slight_smile:

Samuel er en søøød dreng, der er god til at varme nakken :hjerte:

Hvor er han dog sød :hjerte:

dybt suk Han er smuk!

Meeeen, kan du ikke bestemme dig for hvad han hedder? :wink:

[QUOTE=Ravn;1273741]dybt suk Han er smuk!

Meeeen, kan du ikke bestemme dig for hvad han hedder? ;)[/QUOTE]

Det er fordi han har sådan en lidt split personlighed mellem legesyg og meget kælen :stuck_out_tongue:

Jeg ønsker mig… :brist:

Skal jeg tage ham med den 12.? En lille gave :stuck_out_tongue:

Hvis bare det virkede på Rani :tihi:

Hehe, der ser så også ud til at Samuels nye hjem allerede er fundet :slight_smile:

Adoras nye familie bestemte sig for også at tage Samuel, så han og Adora flytter ind hos en sød familie med to børn og en voksen europé :slight_smile:

Nej, hvor fedt :thumbup: