San Diego og TICA Annual 2016

Så er jeg - og de fleste af mine ting - kommet hjem fra San Diego og sikke en tur!!!

Der er nærmest en million-milliard billeder at vise, for der var godt nok meget at se og opleve i den by og jeg er ikke sikker på, at jeg er færdig :smiley: Mit Facebook-album, som blev opdateret dagligt undervejs, er offentligt og kan ses her https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10154498123126912.1073741904.799931911&type=1&l=34ce137ac6 Jeg ville ikke vide, hvor jeg skulle starte med at udvælge det bedste billede af den bedste oplevelse, så kig bare løs :smiley:

For dem, der bare gerne ville se kjolen, er der her et par billeder :smiley:

Hvor fint :slight_smile:

Hold k*ft du ser bragende godt ud Mette! Det må have været en kæmpe kæmpe oplevelse for dig. :smiley:

Stort TILLYKKE til dig og din smukke smukke Burmeser

fra Cats og Conni

Det var det helt sikkert :smiley: Vi var ialt fire, der var ved hår- og makeupstylist og de var begge to meget dygtige, så vi fik hver vores individuelle “look” :ok:

Der er også taget professionelle billeder af mig, både med og uden præmier, men de kommer først når de er færdigredigeret :slight_smile:

Der er nogle fantastiske billeder af dig!
Stort tillykke

Der er nogle fantastiske billeder af dig!
Stort tillykke

[QUOTE=Temple Bar;1293453]
Der er også taget professionelle billeder af mig, både med og uden præmier, men de kommer først når de er færdigredigeret :)[/QUOTE]
Glæder mig til at se dem :slight_smile:

Så er de officielle billeder blevet frigivet og der er en, der har været hurtigere end mig til at vælge, så her får I et billede af Team Europe North :smiley:

Så har jeg fået de kopier af de officielle billeder, jeg har bestilt.

Først mig med Jools’ International Winner plakette og kokarder

Og så et med min “roomie”, svenske Åsa

Jeg har også bestilt nogle gruppebilleder, men bortset fra det af “the spa ladies”, er de stort set magen til billedet i det foregående indlæg :slight_smile:

De er bare så flotte :thumbup:

Hvor blev du fin i bling-kjolen :slight_smile: Det er rigtigt fine billeder :slight_smile:
VH
Susanne

Flotte, flotte billeder og sikke en oplevelse det må have været :slight_smile:

Det var det helt sikkert :smiley: Der var mere end 300 mennesker i salen, som alle var i fint tøj/galla og det er jo ikke så tit, man oplever det :slight_smile: