Jeg bruger arion til mine katte nu, men jeg prøvede en prøvepose sanabelle sensitive og det var de helt vilde med. Men jeg har hørt noget om det giver urinvejs problemer, er det noget i kender til ?
Hvilket af disse mærker ser bedst ud hvis man kigger på indholdet?
jeg syntes egentlig de fungere rigtig godt på arion, de kaster yderst sjældent op og har fin mave, men høre også ofte det er en god ide at skifte så de ikke bliver kræsne, så hvad siger i til et skift fra arion til sanabelle? 
jeg har også fået en prøvepose på hills natures best, det kunne de også rigtig godt lide så det kunne også være et alternativ.
Jeg har nu ikke haft nogen urinvejsproblemer på Sanabelle, og selv min veninde hvis kat har urinvejsproblemer, trives på Sanabellen.
Mine får en blanding af Dental, Hair og Skin og Urinary. Til tider kommer der også nogle Adults og Grande ind.
Mine har hverken gidet spise Arion eller Hills, så der må jeg lade nogle andre svare.
Vi har prøvet flere forskellige foder mærker til vores katte, også de højproteinholdige, bla. FP21, men det tåler Mikki slet ikke. Så det gik vi væk fra igen.
Vores udekatte har altid fået Arion, og da vi syntes at vi havde skøjtet rundt i foderjunglen længe nok, valgte vi at prøve at give Arion til inde kattene også. Og det er bare det bedste vi har gjort endnu. Kattene elsker det, deres pelse bliver så flotte og maverne fungerer fint med det. Sanabelle har jeg ingen erfaring med.
Derudover får de også en del vådfoder, bla. LUX fra Aldi.
Venlig hilsen
Milles mor:)
Mine får en blanding af alt muligt. I øjeblikket er der Royal Canin Indoor + de forskellige prøveposer RC vi fik i Plantorama, + 3 forskellige poser Smilla + Sanabelle + … sikkert noget andet jeg har prøvet.Nåh ja og så flrresten en del af det der der islandske, det har jeg fået en hel pose af, men lige umiddelbart er de desværre ikke så vilde med det, så det kommer nok med i blandingen. Når der srysser lidt RC Indoor og RC Exigent på det kan næsten alting spises 
Og deres maver er fine og jeg synes de har pæn pels allesammen. Royal Canin er hofmærket her. Jeg har prøvet Arion og FP21, det var ikke noget hit.
Og så får de selvfølgelig osse vådfoder. 900 gram om dagen til deling mellem dem alle 5.