Sander på camping

Da jeg idag var i Ikea, røg der også lige et par katteting med i vognen til Sander :slight_smile: Jeg er nemlig sjældent i tvivl om, hvem der vil tage bedst imod de ting, jeg køber, så idag var tingene til Sander :thumbup:

Først fik han et campingtelt, der skulle undersøges grundigt

Så fik han også en stor papkasse til at gemme sig i :ok:

Og når det bliver spisetid, vil hans vådfoder blive serveret på dette fine underlag :slight_smile:

Og derudover fik han sørme også et sugerør at lege med, så ham den lille er vist blevet godt forkælet idag :tihi:

Hvor er det et fint telt han har fået og spisemåtten er også flot. :thumbup:

Papkassen kan jeg så gætte mig til hvor kommer fra - et vist bibliotek måske -høhø

Sikke et fint telt han har fået sig der den smukke :iloveyou:

Heldige missekat, sådan at få både telt og papkasse. Mine misser måtte nøjes med en papkasse, men den er tilgængæld lang-høhø
Knus Elin

Nååh , det lille pus , nyder rigtig sine fine ting :inlove:

Mine kræ er slet ikke misundelige på Sander.

De har længe kigget mig over skulderen når jeg har været på Ikeas hjemmeside og fortalt mig at de ønsker sig både det hvide telt og det i camouflage…men det sælger de altså ikke i Ikea Århus :doh:

De har allerede 2 af de fine grønne spiseunderlag…men det er de åbenbart ikke tilfredse med i dagens anledning.

Sander ser meget veltilpas ud ovenpå din shopping :thumbup:

Kan man få katteting i Ikea?? :?

Hmmm… SÅdan er det vel, når man kun har prøvet at være i Nordens mindste, men alt det ændrer sig jo inden så mange måneder :wink:

Er tingene så også billigere end i dyrebutikker :?

Nu ved jeg ikke, hvad et kattetelt i dyrebutikker koster, men det her har kostet 79 kroner. Spiseunderlaget kostede vist 13,50. Men det er altså ikke alt, de har - primært senge/tæpper/sovesteder og madskåle. Derudover er der lidt legetøj og f.eks. spiseunderlagene, der jo lidt hænger sammen med madskåle :slight_smile:

uh det ser fint ud det der telt Mette :savle: … det kunne da godt være Ikea kalder en lille smule…der er lige røget et telt ud herhjemme - utroligt som de små forsigtige små misser kan splitte et neongulgrønt telt ad :ups: …måske hjælper det heller ikke at forældrene nærmest hepper :tihi:

Ihhh det ser altså bare hygsomt ud det telt

Wow et flot Telt og spiseunderlag :ok: Måske man skulle købe sådan et til missebørnene næste gang vi skal i Ikea :thumbup:
Dejlige billeder af charmetrolden :hjerte:

:hjerte::hjerte:

Sander-Sander… du er en nydelse at se på - altid i gang med noget…

Silke synes, at dit telt er noget så flot - er der mon plads til hende også ??

:kryds:

[quote=Therese;209972]Silke synes, at dit telt er noget så flot - er der mon plads til hende også ??

:kryds:[/quote]

Der er plads til mindst én mere, så han kan ligefrem holde vejfest derinde :smiley:

Fine ting til den dejlige misser :wehuu::wehuu::wehuu:

Han ser sååååå fin ud i sit nye telt :wehuu:

:rock: endnu en campist…og igen må man konstaterer han klæder sine omgivelser uagtet hvilke de er også et telt :tihi:
UHA han er en fin mis :besvimer:

Jeg skal helt sikker i Ikea på tirsdag efter sådan et telt til den nye misse-have:wehu:

Hvor er han bare fin i det telt:wehuu::wehuu: