Sandermave

Flere af deltagerne på dagens TICA-udstilling havde fri nusseret over denne mave

Det var så også en af de mest fotograferede maver idag, vil jeg tro :høhø: Han (vi) kommer også i Kattens Værns blad, fordi han ikke var til at stå for.

Nuurh, det er da også alletiders billede. Viste det godt til kæresten tidligere :slight_smile:

Det er da også en af de dejligeste maver jeg har set :wehuu:

Nåhh, hvor er han sød som han slænger sig der! Han nyder det da godt nok til fulde!

-love-love-loveJaaaaaae, en skøn ,skøn mave,- men hvordan gik det ellers ?

Knus fra Cats og Conni

[quote=conninissen;347505men hvordan gik det ellers ?[/quote]

Jeg synes, Sidse selv skal have lov til at fortælle dig hendes resultater, men for Sanders vedkommende var det som forventet :slight_smile:

Han havde for første gang i sit liv konkurrence og så kan hans temmelig spidse hoved ikke stå distancen, så han fik

5 x Best in Color (var eneste cremeburmeser) og
5 x 2nd Best in Division (tabte til en langt bedre typet rød burmeser)

Men han fik ros af i hvert fald én af dommerne for sit temperament og det er det, jeg tager ham med for at vise frem :smiley:

:besvimer: :besvimer: ÅHH GUD, han er ikke alene savlende lækker at se på - han er også generøs med MAVENUS!!! :savle:

Altså den missedreng :wehuu:

Nuuuuuuuuuii en dejlig mavse :wehuu: Godt at jeg ikke var forbi, jeg havde da slet ikke kunne stå for at lave pruttelyde på den dejlige mave :savle: :hjerte:

Ja, det er svært at forstå, du hellere ville være på arbejde end nusse ham på maven :høhø:

Jamen, det var heller ikke med min gode vilje…men INGEN ville tage min vagt…den var i forvejen èn jeg havde byttet mig til fordi jeg ellers skulle på arbejde når Grenaaudstillinger løber af stablen.
Men havde jeg dengang vidst at Sander viste mave d. 13. marts i Stri(P)b…så havde jeg godt nok været i et dilemma :tihi:
I BLIIIVER altså nødt til at komme til Grenaa :bebe:

[quote=kamikaze;347551]Men havde jeg dengang vidst at Sander viste mave d. 13. marts i Stri(P)b…så havde jeg godt nok været i et dilemma :tihi:
I BLIIIVER altså nødt til at komme til Grenaa :bebe:[/quote]

Jeg kan garantere dig for, at hvor Sander er, er der Strip - han elsker at vise maven frem for damerne :wehuu::wehuu:

Men jeg har lovet ham, at hans næste offentlige optræden skal være Roskilde Dyrskue, så du må vente lidt endnu med det nusseri :smiley:

Hvor er han bare dejlig Mette :wehuu::wehuu::wehuu:
Type eller ikke type - Han er bare min yndlings Burmeser. Sådan er det bare :rock:.

Jeg er klar med mavenus i Roskilde - vi kommer nemlig også :thumbup:

Han er da skøn :wehuu::wehuu::wehuu:
Et herligt billede og så ser det ud, som han sidder og smiler :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Sander smiler altid :smiley:

Han er den ultimative hyggekastrat - “ingen boller, ingen hjerne”, totalt “Leif Lalleglad” og så blondine ovenikøbet :tihi:

Men sød og dejlig og så bider han så godt i nakken, hvis man spørger Fanny :tihi::tihi:

Han er lidt af en lækkermis, som han ligger der :wehuu:

LOL!

Hvor er han bare fantastisk den lille mis!

Han ser ud til at STOR nyde livet i dine arme! Hvor ER han altså dejlig!

Den mave ville jeg heller ikke kunne stå for. Skønt billede.

guuuuuuud hvor er han skøn… den kat smiler til livet!!!

han er vidunderlig!!!