Sanders gevinst bliver inspiceret

Allerede i torsdags lå der en seddel i postkassen om, at Sanders gevinst var ankommet, så på vej hjem igår kørte jeg forbi posthuset og hentede den.

Og her er modtagelseskomitéen “in action” :smiley:

Både seng og indpakning lugtede bestemt interessant, kunne man se :høhø: Der er ikke nogen, der har prøvet at ligge i den, men størrelsen passer nok også bedre til lillesøster :slight_smile:

Tak for en update på gevinsten. De virker jo interesserede så mon ikke at de også skal have den prøvelagt på et tidspunkt :høhø:

Hvor er den flot, og sikke den bliver undersøgt!! Af tre eksperter udi snorksovningens kunst :slight_smile: Nu glæder jeg mig bare for vildt til min kommer!!
:rock: :rock:

:thumbup: ej hvor er den fiiin hvor er jeg missundelig:ups: men hvorfor har de ikke testet den:?

Jeg tror bestemt den bliver nød til at komme til Ishøj så har jeg helt sikkert en lille 5kg MCO pige der helt sikkert vil forsøge at møve sig ned i den og Byron vil klart også forsøge.:ups: De kan nemlig få deres kroppe ned i ALT:tihi:

[quote=M&M-mor;240820]Hvor er den flot, og sikke den bliver undersøgt!! Af tre eksperter udi snorksovningens kunst :slight_smile: Nu glæder jeg mig bare for vildt til min kommer!!
:rock: :rock:[/quote]

Nu har du forhåbentlig bestilt en i XXXX-large???:klapper::klapper::klapper::klapper:

Ihhh altså… hvornår må jeg komme og lave pruttelyde på Missemor og Melix´s dejlige mavser?:inlove::inlove::inlove:

[quote=Lord Byron;240828]men hvorfor har de ikke testet den:?
[/quote]

Det er ikke første gang, de har bevist, at de ikke er til “jo mindre, jo bedre”, men nu varer det jo ikke længe, før lillesøster kommer og den passer garanteret fint i størrelsen til hende :thumbup:

Ja, Sander får lidt problemer med at dyrke sin fine fladtpåryggenogallefirestængerivejret-sovestilling :smiley: :smiley:

[quote=JulleML;240858]Nu har du forhåbentlig bestilt en i XXXX-large???:klapper::klapper::klapper::klapper:
[/quote]

Ha ha ha, meeget morsomt, unge dame!!! :cool: :cool: :slight_smile:

Nej, jeg regner med at den bliver til ham den lille hittemitte, som nu er oppe på ca. 1,3 kg, og dermed ved at have nået en alderssvarende vægt :slight_smile: Han bliver bare SÅÅ PÆÆÆN, det bette nor!! -love

Jeg skal lige have mit skema for efteråret, så laver vi en aftale!! :ok: Jeg skal (vist nok) have et aftenhold, og har så fri nogle eftermiddage - det passer fint med dit aftenarbejde, ikke?? Ellers finder vi bare en weekend :slight_smile:

Hej Mette Ja, den ser" lidt bette ud" til de store drenge, men vil være supersød til en lille Jomfru
Knus fra Cats og Conni

Hvor er den fin, vent bare de skal nok få sig skruet ned i den.
Jeg glæder mig til billeder af en Sander, der ligger i sin fine nye seng, hvis man kan se den for bare dejlig missekat:tihi:
Knus Elin

Den ser fint ud, men den kan vist kun bruges som hovedpude til Sander :stuck_out_tongue: Men så har han jo vundet en fin nullerput til lillesøster :thumbup:

Hvor er den fin, ligner en tulipan :slight_smile: