Sanders nye sutsko - troede han vist

Det er lidt “synd for Sander” for øjeblikket, fordi hans bagben driller lidt - og når man så er født lidt klodset, bliver det jo ikke lettere

Så Hrönn (Skattekat) og jeg blev enige om forleden, at hun skulle tage en sutsko med til ham idag. Men der er altså lidt uenighed om, hvis sutsko, det rent faktisk er - og ikke mindst, hvis cigar, der lå inde i sutskoen

Guinness har også luret lidt på den - og kender jeg ham ret, skal han nok finde en måde at “tage den på” på

[SIZE=2](Beklager vasketøjet og det ikke helt rene gulv )[/SIZE]

[quote=Temple Bar;108078]

[SIZE=2](Beklager vasketøjet og det ikke helt rene gulv )[/SIZE][/quote]

Nå ja, så pyt da med at katten ryger cigar :muhaha:

Det er faktisk mig der anbefalede det :ups: … troede det ville gøre Sander lidt mere mandig, hvis han sad i sin Burberry-sko og pulsede cigar …

-LOL -LOL -LOL

Vidunderlige billeder. -wehuu -wehuu

Herlige billede, men jeg anede ikke at katte røg cigarer:uha:
Håber ikke mine vil ride med på den bølge, for så bliver de forvist til udhuset:p:p
Knus Elin

Skulle det nu være moderne??? med cigarrygende katte :?

Den går ikke her hos os, vi er har et ikkerygerhjem på snart 2. år.

Men rigig søde billeder af sutsko misserne :smiley:

:):):slight_smile:

Dejlige billeder af katte og én sutsko.

:tihi:

haha han er flot og dejlig

Dejlige billeder :wehuu:

Herlige billeder :thumbup:

Herlige billeder af Misserne, med eller uden røg :wehuu: :wehuu:

Den stakkels kat, med et ben der driller skal da også have lov til at skeje lidt ud :tihi:
Herlige billeder - og det der med gulvet, tænker man ikke på når der er SÅ dejlige katte med :wehuu::wehuu:

Dejlige billeder af katte i sutsko men måske i skulle ha 2 sutsko så Sander kan ha sin for sig selv.

Dejlige - herlige billeder :wehuu:

Mange tak for dem.
Mange gode hilsner
Mona

Skønne billeder af nogle skønne misser :wehuu: Jeg håber at de finder ud af at dele skoen

Åååårh hvor er dine katte altså bare skønne mette :slight_smile:

Er dine katte også vilde med poser? Jeg overvejer om man kan bytte poser ud med sutsko - den går da rent ind hos dine i hvert fald :slight_smile:

Papirsposer er gode - indtil jeg klipper hankene i stykker af sikkerhedshensyn -rulleøjne Øjensynlig er en del af legen at forsøge at få hele kroppen med gennem håndtaget -rulleøjne-rulleøjne

Hva’ skal jeg sige? Det er hankastrater…

LOL!

Willow er ret vild med papirsposer med den der snoede hårde hank. Den er drøn farlig og skal overfaldes og gumles. Men når der begynder at ligge papirsstumper i 10 afdelinger så smider jeg dem ud - og så er jeg ikke lige verdens bedste mor længere Gg

DEJLIGE billeder :wehuu:
En “mus” hans cigar og futsko :tihi:
Brita
nb…kom til at le over du undskylder vasketøjet…jeg har næsten hver dag vasketøj og jeg syntes nu ikke det kræver en undskyldning :stuck_out_tongue: