Sandy født

Så har Sandy endelig født -forelsket

Hun trak den til dag 69…

Kønnene er vi ikke helt sikkre på, men mener at det er sådan her.

En hvid dreng 132 gr. -forelsket

En hvid pige 116 gr. -love

En hvid pige 106 gr. -forelsket

Stort tillykke med de 3 små isbjørne -kat1 -kat1 -kat1

-hop

Tillykke med 3 stk. blegfiser -høhø
-tillykke
Og så VIL vi se billeder… -foto -foto

Stort tillykke med de 3 (h)vidundere. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

TILLYKKE med de 3 snebolde -mis -mis -mis

HVor bliver det spændende at følge dem -love

-ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty

Næææh tillykke med de nye bebser [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

WEEEEEEEEEEEEEEE TILLYKKE MAJBRITT OG BRIAN!!!

De er bare SÅ skønne!!! -forelsket -forelsket -forelsket

Håber de har Inuus dejlige sind, det kunne jeg godt unde jer.

Kram fra farmor Annette

-balloons -balloons

Tillykke tillykke med killingerne.

ET KÆMPE TILLYKKE

Dejligt de endelig kom, var ved at blive nervøs for om du ville begynde at føde selv -love -love -love

Ja så fik Brian jo sin Hvide drøm -jegkrydser -jegkrydser Håber der bliver en ny lille Inuus uanset kønnet. -høhø -høhø

-bananer -bananer -bananer

Stort tillykke til jer med de 3 små. Hvor er det dejligt, at det nu er overstået -bananer

1000 Tak til for jeres søde ord, er bare så vild glad for at det endelig er overstået.

Billeder kommer I til at vente lidt med, er simpelthen for træt lige nu -sorry

Har lige kørt vore fødselshjælper hjem, så nu vil jeg bare slappe af, og nyde synet af de små -forelsket

-hop

WEE tillykke med dine hvide bamser -forelsket

-ballon -ballon -partytime -balloons -balloons

Stort tillykke med de 3 små isbjørne -tillykke

Så har du nydt nok, kan du så få øjnene væk og lade dine små stakler få ro :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Så har du nydt nok, kan du så få øjnene væk og lade dine små stakler få ro :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote:1ir5i6ba]

beklager det kan ikke lade sig gøre, jeg kan slet ikke nok -forelsket -love -forelsket -love

Så har du nydt nok, kan du så få øjnene væk og lade dine små stakler få ro :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :P[/quote:p4oqq6bx]

beklager det kan ikke lade sig gøre, jeg kan slet ikke nok -forelsket -love -forelsket -love[/quote:p4oqq6bx]

Ha ha ha - jeg kender følelsen -forelsket -forelsket -forelsket

I skal ihvertfald have et meget kæmpe stort tillykke med -mis -mis -mis

Jeg vil glæææææde mig meget til at se billeder af dem. nu har jeg jo nydt synet af Inuus en del gange, så de kan jo kun blive (h)vidunderlige,

Tillykke med de små nye snebolde :slight_smile:

stort tillykke Maybritt - 3 små polar mislinger - det er jo bare (h)vidunderligt :slight_smile:

glæder mig meget til at se billeder af de fine hvide små

Knus og -pote krammere fra 2 og 4-benede

Killinger (og menneskebørn) kommer når de er færdige . . . [bigloony] og det var jo værd at vente på, kan jeg forstå . . . . TIL LYKKE med dem -forelsket

Håber du har kunnet få øjnene væk fra de små, og har fået lidt søvn -zzz

Men jeg tillader mig at tvivle -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao