Savannah 54

SMUK SMUK og vildt velkonditioneret 3 måneders misling er taget op i Ry (for de der ikke ved hvor Ry ligger) 10-15 km fra Silkeborg og 10-12 km fra Skanderborg. Hun er tortie makreltabby med hvid og en kælepotte af rang. Hun HAR et hjem og hun har fået den bedste mad og pleje ellers kan man ikke se sådan ud. Hun lignede en kat der var gjort klar til udstilling. Nu bliver hun fremlyst en uge eller to og er det vist nok allerede på klinikkens hjemmeside fordi finderen allerede har været omkring med hende. Jeg hentede hende lidt over 16 i dag og kørte omkring klinikken og fik hende sundhedstjekket igen OG vaccineret. Lige under 1500 gram og ingen lopper, ingen øremider, flot flot mundhule og alt til ug. Hun har fået fødselsdag d. 21. juli altså 3 måneder i dag.
Mit bud er hun er lukket ud ALT ALT ALT og 10000 ALTER mere …for længe ud til fritløb,. Hvad tænker folk dog på:dokdok:…og så har hun kastet sin kærlighed på en dame der kom gående forbi med sin datter. Katten er også vant til børn i hvert tilfælde var hun i den grad tilfreds med at blive båret på af husets 3 årige pige. Nu bor Savannah 54 hos Lone og familie…der hvor Savannah 50 også boede (nu bor hun i Vejle og hedder Helga):høhø::høhø:.
Hvis ingen melder sig bliver Savannah 54 ordnet færdig omkring d. 22-25 November og er klar til sit nye hjem i begyndelsen af December.
Hun kan som skrevet før allerede ses på opslagstavlen på
www.galtendyreklinik.dk
Og inden længe også på
www.hittekat.dk

YES…ejer er fundet. De havde stemt dørklokker og var i eftermiddag kommet til området hvor finderes boede og en nabo vidste noget. Så nu har jeg talt med ejer og givet plejehjemmet besked, så må de finde ud af hvad de skal gøre. Randi tager inden om klinikken og betaler og hun var lige så sød som jeg havde tænt udfra hvor flot killingen var. Den var sluppet ud…noget med en pasning. Misling har sin mor og begge bliver neutraliseret om 1-2 måneder når Savannah er stor nok. Savannah hedder Tiger

Tog omkring klinikken i går…mormis ER sterilliseret, jeg havde blot ikke opfattet det. Men der blev sagt misling skulle sterilliseres når hun var stor nok. Nu håber jeg Tiger bliver hvor hun hører til