Savannah 64 fremlyses

Jeg blev, som skrevet andet sted, ringet op af en sød pige i går. Der havde i ca. 14 dage rendt en halvstor killing rundt hvor de liger er flyttet hen. Hun havde været rundt hos de nærmeste naboer og spørge om det var deres, men fik kun afkræftende svar. Nu syntes hun det blev for meget med al den sne og frost og desuden var det jo i det hele taget ikke holdbart. Hun ringede til mig i går midt på eftermiddagen og vi aftalte hun igen skulle stemme dørklokker og desuden finde mis hvis den var hos dem. Ved 5 tiden talte vi sammen igen…nej nok senere for jeg stod midt i aftensmaden, og nu var mis der igen og hun havde talt med endnu flere naboer. Storring er en lille by så jungletrommerne er velfungerende så mon ikke hele byen nu ved det hele, jeg tror det. Vi blev enige om jeg hentede mis og som sagt så gjort. Det er en hunkilling og jeg har vurderet hende til at være knapt en halvt år så hun har fået fødselsdag d. 10. august. Hun er gråstribet i fagsproget blåblotchedtabby og en rigtig sød kat. Hun har orm og er fyyyldt med lopper så hun er på vores badeværelse. Jeg har givet hende en Millbemax ormekur og hun gar fået en pipette i nakken og da jeg gik hende løsligt igennem med loppekammen for lidt siden så det meget bedre ud. Hun har noget ved næsen, jeg tror det er enten frostskade eller hun har haft en infektion, men uanset hvad så kommer hun over på klinikken imorgen. Der bliver hun også fremlyst og så må vi se hvad der sker. Men ind til videre må hun være på badeværelset til lopperne er borte. Loppecirkus gider vi nemlig ikke.

Åh lille pus. Godt der var noget der gjorde noget! Og godt at du altid er der til at hjælpe dem videre.

Tror bestemt hun nyder et varmt badeværelse frem for den kolde sne :ørevarmer::klappekat:

Har udelukkende fundet døde lopper (og kun ganske få) og en smule loppepølser på hende idag. Hun er blevet fuldstændig redt igennem. Hendes øre ser SÅ fine ud så jeg bliver mere end overrasket imorgen hvis det viser sig hun har øremider. Hun er stadig vommet, men ikke så meget som i går. Hun sover en del, men hun har også haft det hårdt. Hun elsker det varme badeværelsesgulv. Har lige fundet en nullerputseng i hendes størrelse og da jeg gik fra hende lå hun nærmest på ryggen i den og puttede. Rune og Lykke har været her og de kan skrive under på hun er en SÅ dejlig missepige.

Nu fik jeg kigget hende ordenligt i munden og tænder og hvad jeg ikke opdagede første gang var…hun er i tandskifte og har to hjørnetænder. Jeg må ikke have kigget ordenligt efter. Jeg har derfor lavet hendes fødselsdag om til d. 24 august. Hun virker træt uden at virke syg, men det har også været nogle slemme dage for den bette mus

Lille Savannah 64 er SÅ fin og sød en lille mis! Hun er et nyt sted, og vi kom som totalt fremmede - og alligevel skulle hun hen og hilse og kastede sig for Runes fødder :lovelove:

Og hvis nogen skulle være i tvivl om hendes lækkerhed, så rullede hun lige rundt for kameraet :wink:

Nåeh hvor er hun sød:hjerte: Men det er da vist godt hun er kommet på kost hos Brita, den lille trold.

Nøj hun er sød :hjerte:

Boede hun her skulle hun hedde Angel :hjerte:

Hun skal nok finde et kærlig varigt hjem snart :slight_smile:

Så har vi været omkring dyrlægen og selvom der ikke var nyt, så har jeg det godt med at gøre det, for selvom mine øjne intet fejler så er de jo ikke et otoskop (at se øremiderne) eller et stetoskop hvis der var noget på luftvejene. Hun havde eksemplarisk rene øre, fine slimhinder i øjne og mund, orm som jeg jo har behandlet, lopper ligeså der også er dødet. Hun har haft et sår ved det ene øje som er helet og ser fint ud og hendes lidt underlige næse er enten frost eller en omgang fortids snot. Det vigtigste var der intet var at høre på lunger udover det der skal høres:tihi:. Jeg lod hende ikke vaccinerer, så hun er stadig på badeværelset. Hun vejer 2,2 kilo så engang sidst i næste uge (afhængig af hvordan det går) bliver hun ordnet (neutraliseret, vaccineret og alt det andet)

…sidder med savannah 62 der ligger i venstre arm så jeg kan kun skrive småt
nu er der bestilt tid til 64 på mandag til det hele og desuden til 66 som jeg hentede iaftes
en sød dame ringede fordi misling var i klemme
nu er mis-66 behandlet for lopper og får en ormekur om 2 minutter.
vi tog en tur på klinikken her da de åbnede og hun er undersøgt i alle ender og kanter.
ingen øremider, pæn dog uden det ikke kan blive bedre, hvad det også bliver og hun tog det hele i fin stil
hun går rundt mellem de andre to hun hitte-ung-mis og sigariah og findus. sidstnævnte er uovertruffen…han end ikke viser der er kommet endnu en ny mis
nu sover min venstre arm, og det samme gør 62 dog ikke helt for hun spinder så det kan høres langt væk
men de har også tømt 2 tallerkner med mikroovnlavede rødspættefiletter her til morgen, så livet er dejligt syntes 62…spinnnnn