Savannah 65 mangler et hjem

Hun kom i klemme ved et underligt sammentræf. Mine dyrlæger blev uforskyldt indblandet fordi det sted hun kom læste øremærket forkert (det var så også svært at tyde, det skal lige siges). Efter en del diskussion på FB sagde en af mine dyrlæger derfor "så kom med katten, så vi selv kan se hende), for man påstod øremærket var lavet hos mine dyrlæger. Efter at have undersøgt øremærket kunne man da også konstaterer det IKKE var på Galten dyrelægeklinik, men istedet i Brædstrup. Men nu var katten her og man fandt vis Brædstrup dyrlægerne katten og ejer blev kontaktet. De ville så ikke have katten igen men ville have den aflivet. Det kunne mine dyrlæger ikke nænne for det er en sund, rask og meget social og sød missepige, så de kontaktede istedet mig og jeg kontaktede ejer. Han skrev tilbage til mig, han ville afhænde katten og accepterede jeg videreformidlede mis. Hun er jo som skrevet før mærket og hun er neutraliseret, så udgiften er et sundhedstjek, en vaccination og en FIV/FeLV test. Jeg tog indenom klinikken her fra arbejde og inden jeg skulle til Viborg og hente 2000 kyller og hun er den sødeste sort/hvise missepige. Stille og rolig og SÅ sød. Hun fortjener virkelig et hjem og kan flytte allerede på lørdag (jeg skal lige have fri og dermed tid til at køre hende ud i hendes nye hjem). Det hele er så nyt jeg ikke har nogle billeder, men hun er som sagt sort med hvis blis, bryst og poter.
Jeg kan ikke 100% sikkert sige hvornår hun er fra, men så vidt jeg husker er hendes første øremærke bogstav F…så hun er mærket og neutraliseret i 2010…så skal vi ikke gå ud fra hun er omkring 5 år. Hun ligner såmænd en kat der ligeså godt kunne være to og der er ingen tand-anmærkninger på hende.
Smuk, sund og sød er vist de mest rammende ord:pote::inlove:
Hun skalkoste 500 kr.

Åh holdt vejret. En dame har ringet på Savannah 65, men jeg var nødt til at sige om ikke hun kunne ringe igen, for jeg er midt i min vagt. Normalt tager jeg heller ikke min mobil, men jeg havde bare en fornemmelse af, jeg burde tage den

De tager omkring klinikken imorgen og hilser på Savannah65 og jeg er ret sikker på de vælger hende. Det lyder som et hjem der lige passer til hende. Jeg kan desværre nok ikke være der, men mon ikke klinikkens personale og de forhåbenlige nye ejere kan finde ud af det. Nogen gange er mit dejlige arbejde lidt i vejen:tihi:

Så fik Savannah 65 nyt hjem. Og et rigtigt godt af slagsen. JUUUBLE

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Har lige fået den dejligste besked fra Kia (Savannah65) og et billede hvor hun rigtig ligger og gør sig lækker. UHA hvor bliver jeg altså glad over sådan en hilsen:blomst: