Savannah62

Dyrlægeforeningen nævnte noget om at genoplive en eller anden Facebookside til formålet - kan godt være det var en god ide. Lad os se hvad der sker i det nye år; det er nok ikke sidste gang vi skal snakke med fødevareministeriet om ting…

Jeg er klatretræ i øjeblikket. Savannah 62 savner lillesøster og det “går ud over mig”. Savannah 61 er jo ovre og blive ordnet færdig idag. 62 blev samtidig vaccineret og da vi kørte hjem tænkte jeg. Min mor skal lige have et besøg for jeg ved 62 er fuldstændig ligeglad (hvad hun også var). Så inden om bageren og købe rundstykker og det var hygsomt og min gamle mor nød at have kat på besøg. Hendes reol er støvet af øverst, og køkkenet undersøgt. Lige nu får jeg den helt store spindetur og kæletur og køssetur. Så jeg må nok hellere få hentet lillesøster 61. 63 er lukket ud og går nu sammen med Findus og 62 og der har intet været. 62 har jo også travlt (med at hærge mig) og Findus ligger inde i sengen i gæsteværelset…nej han kommer lige gående…han har været på das:tihi:

Så kom vi hjem Savannag 61 og jeg (for to timer siden) og hun var helt frisk og gik lige i vådmaden med det samme. Intet kan man se på hende…JO måske lidt på øjnene, det er det hele. Så er alle 3 Savannaher ordnet færdige og de to (62 & 63) mangler nye hjem. 62 er SÅ sød og kærlig og kravler på èn og mysser og spinder og “bager” løs med poterne. Hun virker robust så jeg tror sagtens børn (der er søde) kan få en masse ud af hende og omvendt. 63 har jo været vant til en gammel dame så hun skal ud i et roligt hjem og enten som alenemis eller med en anden rolig voksen kastrat. Mens lillemusen var på klinikken idag lukkede jeg døren helt op ind til gæsteværelset og Findus og 62 gik jo straks derind. 62 mest for at lege med de oceaner af mus og bolde der fylder rundt på gulvet, Findus havde udelukkende øje for 63’s transportkasse. Ingen reaktion fra ham over der var en Savannah mis derinde og hun reagerede heller ikke, men gik ud i gangen og undersøgte alle rum hernede i soveafdelingen. 63 er en rooolig, sød og social mis der elsker at putte med sit menneske (jeg sover gerne med hende derinde i gæstesengen) og hun har en fin lille snakkestemme og svarer når man taler til hende. Man kan tydelig fornemme hun har været hos en gammel dame

I går fik Rune også knipset lidt billeder af skønne Savannah 62. Sådan en fin lille pige, der ruller for fødderne af en :hjerte:

Tusind tak for de SÅ flotte billeder af smukke Savannah 62. Nu er ingen vist i tvivl om hvos lækker en kat hun er:hjerte:

hun er godt nok smuk! :smelter:

I morgen får Savannah 62 (og 66) besøg. Hvis alt går som det skal, kommer de til at bo sammen lidt nord for Randers. JUBLE

Så har Savannah 62 (og 66) skiftet adresse og den nye ejer ville ikke tage imod den rabat jeg altid giver når man vælger kat nr. 2. I dette tilfælde var det så også et krav fra min side (og det samme fra ny ejers da vedkommende altid har haft to mis)…så det var 100% enighed, MEN rabatten ville man ikke have, og det er helt ok. Desto flere penge til neutraliseringer etc. Savannah 66 og 62 er bestemt af ny ejer, skal hedde KYLLE, og det er en kanon navn for jeg KAN love for de lystre for de har jo reageret på navnet de sidste 2 måneder (eller mere) At de har samme navn er ok…det havde de jo også her:høhø: De fik en pose med kyller med og en nullerputseng hver, foder og en håndfuld transporttæpper
HURRA