Savannah63

Skrev i formiddags Savannah 62 nu var den eneste hittemis der manglede et hjem. Det passer så ikke længere for kort efter ringer de fra klinikken, de står med den sødeste, smukkste og dejligste hunmis der er indleveret fordi hun skal lægges til at sove. Hendes ejer er en ældre kvinde der nu er så senil hun ikke kan blive boende i eget hjem og derfor er kommet på plejehjem. Det er hendes børn der er kommet med Bulli som katten hedder. Bulli navnet passer i den grad ikke til katten og derfor hedder hun nu Savannah. Savannah er blå non agouti…den fineste stålgrå-dueblå farve og med hvide poter og bryst. Og med den smukkeste pels man kan forestille sig. Godt i stand uden at være tyk, men det er tydeligt hun har fået alt det hun har kunnet spise:tihi:. Hun er stadig på klinikken for jeg skulle også andre ting, og hun har nu fået et af de store hundebure til jeg henter hende imorgen.
Hendes historie er som før skrevet…hun kom i klemme på grund af alderdom/sygdom og ingen ville have den stille og meget rolige smukke misepige.
Hun er neutraliseret på Abild dyreklinik i juni 2011 og hun er øremærket. Alle papirene er med. Der var dog ingen vaccinationspapire så vi går ud fra hun ikke er vaccineret for nylig, men det bliver hun inden hun rejer imorgen fra klinikken og her hjem i gæsteværelset. Savannah 62 er integreret så nu ryger krogen på igen i døren og så kan vi begynde snuseriet igennem sprækken igen.
Jeg var så nærværende jeg fik taget nogle billeder. Ikke specielle gode, men de er bedre end ingenting. De bliver lagt i tråden senere.
Savannah er klar til et nyt hjem fra imorgen og jeg fornemmer hun skal ud i et roligt og stille hjem hvor hun kan være alene med sit/sine mennesker.
Hun skal koste 500 kr og der følger en transportkasse med, samt foder til et par måneder og en dejlig blød nullerputseng

Hvor gammel er hun, Brita? Ikke fordi jeg skal have hende! Jeg synes bare ikke, jeg kan se hendes alder?

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men i hendes papire fra Abild dyreklinik står der juni (kan ikke huske den eksakte dato) 2011. Så hun er omkring 4 år. Måske jeg får mere at vide i dag når jeg henter hende. De havde ryyygende travlt i går da jeg hentede hende, så jeg nærmest klarede mig selv, men det kan jeg efterhånden også:tihi: jeg er efterhånden ved at være hjemmevant inde bagved. Savannah og jeg nussede og fik en god snak og jeg fik set i hendes papire som den gamle dames børn heldigvis havde taget med. Savannah var fuldstændig rolig og SÅ sød en mis. Forøvrigt hed den forrige ejer Britta:høhø:…lidt sjovt

Så er den smukke og dejlig kat logerende i gæsteværelset med krog i døren. Hun tager det hele med ophøjet ro og hver gang jeg kigger til hende kommer hun glad hen og kæler. Jeg har fået telefonnummeret på de der indleverede hende (voksne børn til en senil gammel dame) og jeg vil ringe til dem om nogle dage for at høre mere om mis. Da der ingen vaccinationspapir var i hendes bog, lod jeg hende vaccinerer inden jeg tog hende med hjem. De der engang vælger at berige sig med hende, får en fantastisk sød mis. Har sendt et billede til SusanneH der lægger ind så snart hun får tid. Hun veejde forøvrigt på klinikkens vægt 4,7 kilo, så hun er en pæn stor mis:høhø:

Og her kommer foto af skønheden :inlove::inlove:

ER hun ikke smuk…om lidt skal hun og jeg putte sammen :tonguenanananana::hjertehop:

[QUOTE=Susanne Harbo;1221255]Og her kommer foto af skønheden :inlove::inlove:
[/QUOTE]

Hvor er hun altså smuk og dejlig - mon ikke hurtigt hun får et nyt hjem?

:hjerte::wehuu::hjerte::wehuu:

Det håber jeg, for hun fortjener mere plads end vores gæsteværelse (16 m2).

SÅ må der gerne sendes positive tanker til Savannah 3 for jeg fornemmer det perfekte hjem er fundet til hende…JUUUUUBLE

Fantastisk aften…her kan man virkelig sige det hele er gået op i en højere enhed. Savannah 63 har fået et hjem der kun kan ligne det forrige og den nye ejer var SÅ glad. Om så det var den obligatoriske nullerputseng jeg havde med så var det perfekt…den var fisme syet i samme stof som ny ejers sengetæppe. Sjovt er det så også at Savannah 63 kun er flyttet ca. 200 meter for hendes forrige ejer boede så man kunne se det fra ny ejers stuevindue
NU vil jeg gå i seng og sove 5 kvarter i timen…men sikke dog en forrygende afslutning på dagen

åh hvor dejligt og ja det skal ingen hemmelighed være at hun er flyttet ind hos min mor og de 2 er allerede de bedste venner, hun kommer nok til at hedde lulu. ganske som brita har fortalt er hun noget af det mest rolige og sødeste væsen.
er mere end overbevist om at de 2 i løbet af ingen tid bliver de bedste venner.
min mor er bare så glad og lykkelig over at ha fået så dejlig en mis
så 100000 tak til søde brita fra min mor og fra os.

og ja lulu er en gave til min mor fra min lillebror,fru tonya og mig

Hele forn’jelsen er min og det er mig der takker (OG med garanti også Lulu)…navnet er perfekt

hehe og min mor har virkelig fået sin sag for, lulu har klatre rundt på hende hele natten og her til morgen har hun så været på opdagelses togt , dvs hun har været på reolen, været i skabene, alt hvad der kan undersøges er blevet undersøgt i bedste kattestil.:høhø:

Hun lyder altså som en helt fantastisk kat:-) Håber du indimellem vil vise billeder af hende, og fortælle hvordan det går, Johnny.

der skal nok komme lidt billeder af hende allerede idag, skal derop senere, da vi lige skal på katte-udstyrs indkøbstur.

og nu er Lulu begyndt at udfolde sig sån for alvor, hun lukker samtlige skuffer og skabe op hos min mor og ikke nok med det, hun tømmer indholdet i skufferne ud på gulvet:høhø:

Hun er vist flink til at aktivere din mor. :tihi: