Savannah64, dejlig misling på ca. 5 måneder

Hendes historie er kort fortalt. En sød pige ringede forrige fredag at nu havde den dejlige misling været hos dem i 14 dage…den tid de havde boet der for de var lige flyttet dertil. Jeg kan ikke lade være med at tænke om de forrige ejere er rejst fra mis, men ved det jo ikke med sikkerhed. Mis har fået fødselsdag d. 24. august og det passer ret godt for hun var ved at skifte tænder da jeg hentede hende. I går d.2.2 blev hun testet fri for FIV FeLV, sterilliseret, øre OG chipmærket, vaccineret og sundhedstjekket. Hun er i fagsproget blåsilverblotchedtabby og jeg kan altså ikke lade være med at tænke der er andet i hende end huskat, for hendes pels er slet ikke en huskats. Hun har også bittesmå tuffer på ørene og hendes hale er ikke busket, men alligevel halvlanghåret. Hun vejer lige under 2 kilo og er en rigtig sød misling.
Billede kommer senere
Hun skal koste 1000 og er klar til at komme ud i nye hjem om en uges tid. Hvis hendes nye ejer bor så de selv kan vaccinerer hende 2. gang er det gratis hvis de kan gøre det på Galten Dyreklinik. Kan de ikke og vil bruge deres egen klinik koster Savannah 64… 800 kr.

Det er forøvrigt hende der laver baggrundsmusikken…hun sidder nemlig lige her ved siden af mig og spinder, men hun har også lige fyldt mavsen med Lux:ok::pote:

:inlove::inlove::hjerte:

Som man kan se på billedet har hun ikke en pæn næse. Eller havde, for nu er den fin. Om det har været en forfrysning eller en omgang snot der var væk, da jeg hentede hende, men dagen efter da vi kørte til et tjek var der intet at høre på hendes luftveje, så det er kun et gæt. Men nu er hun fin og flot og igen sidder hun lige her op af mig og spinder løs og har flere gange køsset på mig. Hun er noget af det blideste og sødeste lille mis man kan tænke sig

Savannah64 flytter til Silkeborg i week-enden. Hun skal bo sammen med to dreng på 7 og 11 år og en anden misseven (hankastrat) og en kongepuddel (vildt sød hund, for den var med og sad i bilen mens familien besøgte os. Det vil den nemlig hellere end være alene hjemme

Så bor Sasha sammen med Connie, Aske, Magne, Samson og Sofu i Silkeborg. Og Sasha syntes allerede de er fine, MEN Sofus (hankastrat) er en pipskid og syntes hun er farlig:høhø: