Jeg blev kontaktet i går af en dame hvis mor siden oktober har fodret en kat. Nu er mor kommet på plejehjem (hun er 89) og hvad så med mis. Datter tog den med hjem, men deres 9 årige hankastrat flejnede fuldstændigt og det var med drab i øjne og tænder den stakels nye kat blev modtaget. Mis kom så hen til en veninde som ikke må have kat hvor hun bor OG desuden skal indlægges på hospital (i morgen)…så nu var mis virkelig i klemme.
Jeg hentede mis i går OG blev noget overrasket for jeg havde regnet med det var en stor killing, men det var en voksen kat der mødte mig. Godt nok fik jeg at vide den havde været lille da den kom til den ældre kvinde i oktober, og jeg tænkte NÅJA…nogle mis er jo større end andre, men stadig kunne jeg ikke helt forstå det. På klinikken i dag (jeg bookede allerede en tid iaftes til Savannah) kunne de heller ikke helt forstå min historie og da Savannah blev åbnet kunne dyrlægen da også se hun allerede var sterilliseret. Men nu er hun så øremærket, chipmærket, testet begativ for FIV & FeLV og vaccineret. Og behandlet for lopper. Hun bor i vores gæsteværelse og jeg har lavet en fremlysningsseddel som jeg kører til Gl. Rye på onsdag og hænger op i Brugsen. Klinikken fremlyser hende på FB
Inden længe sættes et billede ind af den smukke og SÅ søde missepige g skulle nogen have lyst til at lede efter hende på diverse sider er det en stor hjælp.
Vi har vurderet hende til godt halvandet år, velvidende det er et rent skud.
Hvorfor i alverden mærker man ikke sin kat NÅR nu der bliver neutraliseret. Der er mange ting jeg ikke fatter og dette her er virkelig noget jeg slet ikke kan forstå. Hvorfor vil man ikke eje sit dyr OG hvorfor vil man ikke sikre sig man får det tilbage HVIS nu GPS’en går i stykker på katten.
Hun bliver fremlyst til d. 20. marts og derefter sat på hittekattehjemmesiden.
Områden hun har været i i Gl Rye hedder Jægergårdsparken. Spred budskabet
Jægergårdsvej…jeg huskede forkert
Savannah67 fremlyses også på Ry Portalen. Folk er simpelthen så hjælpsomme
…og jeg har sendt en mail med vedhæftet fil hvori fremlysningsplakaten er til DB’s kredsformandskvinde der bor i Gl. Rye idag så byen bliver tapetseret med fremlysningsplakater. En af mine kolleger har også sendt budskabet ud i sit område der er beliggende tæt på Gl Rye, så nu kan vi vist ikke gøre mere. jeg trævlede diverse efterlysningssider igennem iaftes og kan ikke se Savannah nogen steder. Fandt en der lignede en smule, men for det første var det på sjælland og da jeg kiggede nærmere på Savannah var det tydeligt den anden mis slet ikke er så rød i hovedet…hurra for alle Savannahs små pletter og aftegninger
Savannah76 er nu klar til at omplaceres. Hun har været fremlyst i to uger og ingen har henvendt sig og sagt de ejede hende. Så nu kan denne tråd lukkes for jeg laver en ny i omplaceringstråden.