Om 3 måneder, lørdag d. 5/7 fylder jeg rundt
Jeg holder ikke en fest som sådan, men har tænkt mig at blive hjemme og tage i mod evt. gæster, der kunne tænke sig at kigge forbi.
Indtil videre, er der kun én af mine søstre, der har sagt hun kommer, så tror desværre ikke, jeg kommer til at blive fejret af ret mange fra min familie … men de har jo også en lang vej hertil.
Jeg satser på, at vejret bliver skønt den dag (nu må Bente tage sig sammen … ) så jeg og evt. gæster kan hygge i haven
Alle er velkomne … dog tidligst kl. 10 om formiddagen
Jeg er godt klar over, det falder sammen med Herning Dyreskue … det må falde under ‘‘bare ærgerligt’’ (for mit vedkommende), for der er nok mange, der skal på udstilling den dag
Men jeg håber der er et par kattegale, der har lyst/mulighed for at kigge forbi og fejre mig …
Det lyder brandhyggeligt med åbent hus på din 30 års fødselsdag - jeg tror desværre ikke mit helbred tillader mig at deltage, men jeg håber alle andre får en god og fornøjelig dag
Hvor er det henad i landet?
Næstved-ish
Så på den anden side af broen, for dit vedkommende …
Tak det kunne kombineres med at besøge min eksmand i Køge, så det er ikke udelukket at jeg kunne finde på at kigge forbi. Skal se på min arbejdssituation den weekend, og lidt tættere på så jeg kan mærke efter om jeg kan overkomme det.
Altså - i lyset af min nyvundne status af racekatteejer, burde jeg jo nok vælge Herning, men Spjellerup lyder faktisk mere fristende…
Jeg er ret sikker på, jeg ikke skal til Herning, så jeg satser på godt vejr i haven i Spjellerup
Tusind tak for invitationen
Jeg ville virkelig gerne, men ja Herning er lagt i planer
Håber virkelig der møder mange op til din fest
Og det er der faktisk statistisk signifikans for - iflg. min statistik, i hvert fald…
Ja, jeg synes faktisk, hende Hrönn har haft et meget godt forhold til vejrguderne de fleste år
… og ellers har det været Bentes skyld
Kan vi så ikke aftale, at du ikke inviterer Bente…?
Nej, men uanset, bor hun i samme område og deler fødselsdag, så selv hvis hun ikke kigger forbi, kan hun godt påvirke vejret … (hvis man tror på det )
Kan hun ikke overtales til at fejre sin i udlandet…?
Det er også vildt længe siden, jeg har været i Spjellerup sidst - så daten er i hvert fald saved
Herning
Jeg kører gerne de 12-13 minutter jeg har hver vej, for at fejre dig Så det er noteret.
Jeg håber du og besøgende får en dejlig dag.
Min kalender siger allerede både 70 års fødselsdag og Herning Dyrskue, så uanset er jeg optaget andet sted
Jeg er på ferie der, men nøj hvor lyder det fristende at komme fordi dig…
Jeg ville elske at komme og fejre dig og din fødselsdag, og være urealistisk håbefuld på at møde dine katte, men afstanden og mit skodhelbred gør at det forventer jeg desværre ikke kommer til at ske. Men jeg håber at der kommer en masse dejlige mennesker og fejre dig, og at du får en pragtfuld dag!