Save the date

Stort tillykke :flag: med fødselsdagen. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:
Håber du får en dejlig dag :heart:

1 Synes om

Hjertelig tillykke Hrönn :denmark::partying_face::clap:t2::smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :partying_face::gift::tada::sunny:

1 Synes om

Tillykke med dagen :tillykke:

1 Synes om

Kæmpe stort tillykke med fødselsdag kære ven! :denmark: :iceland:
Krydser fingre for at I har tørvejr her i eftermiddag :grinning:

:tillykke:

1 Synes om

Til hamingju med afmæli

1 Synes om

Hvad betyder det??:woozy_face::face_with_spiral_eyes::thinking:

1 Synes om

Google siger det betyder Tillykke med fødselsdagen på islandsk :smiley:

4 Synes om

Som Tanja skriver betyder det tillykke med fødselsdagen.

Afmæli kan også bruges om jubilæum eller andre årsdage, så vist jeg har forstået det.

4 Synes om

@Skattekat Jeg håber, du har haft en god dag med venner (og familie?) omkring dig​:denmark::denmark::denmark:

2 Synes om

Tillykke :flag: jeg håber, det har været en dejlig dag

1 Synes om

Tusind tak for hilsner, besøg og gaver :love:
Det har været en dejlig dag, trods regn … der kom og gik i løbet af dagen.
Nu er alle gæster taget hjem og min søster og jeg kan endelig slappe af og smække benene op … det er tiltrængt :surrender:
Jeg fik besøg af dem jeg træner med på scleroseholdet, naboer, venner og familie … er blevet begavet med flotte gaver … der er flere vinflasker i reolen nu, end da festen startede

17 Synes om

Tak for en dejlig dag med super fint traktement - der manglede allerhøjest lidt sol, men vi sad helt perfekt under pavillonerne, så ingen blev våde udvendigt :hjerte:

4 Synes om

Fødselsdagssang :grin:

8 Synes om

Og tak herfra, for et rigtig lækkert traktement i hyggeligt selskab - og til @Temple_Bar for heads up i sidste øjeblik, ved ikke om der havde været rester til overs til i dag…? :face_with_peeking_eye: :flushed: :thinking: :grin:

5 Synes om

Sig til, hvis du skal bruge en hånd - nu var du jo så sød at tilbyde hjælp med min G&T udfordring… :hoho:

5 Synes om

Der er masser af rester, så for den sags skyld kan du komme igen i dag …

Det vil jeg prøve at have i mente, hvis jeg løber ind i udfordringer med at tømme reolen :tak:

6 Synes om

Jamen, så er der jo styr på picnickurven til roadtrip’et :white_check_mark: :metal::wink:

4 Synes om

Jeg hælder resten af brændenældesuppen på en drikkedunk til dig :ok:

5 Synes om