Stort tillykke
med fødselsdagen. ![]()
Tillykke med fødselsdagen ![]()
Håber du får en dejlig dag ![]()
Hjertelig tillykke Hrönn ![]()
![]()
![]()
![]()
Tillykke med fødselsdagen ![]()
![]()
![]()
![]()
Tillykke med dagen ![]()
Kæmpe stort tillykke med fødselsdag kære ven!
![]()
Krydser fingre for at I har tørvejr her i eftermiddag ![]()
![]()
Til hamingju med afmæli
Hvad betyder det??![]()
![]()
![]()
Google siger det betyder Tillykke med fødselsdagen på islandsk ![]()
Som Tanja skriver betyder det tillykke med fødselsdagen.
Afmæli kan også bruges om jubilæum eller andre årsdage, så vist jeg har forstået det.
@Skattekat Jeg håber, du har haft en god dag med venner (og familie?) omkring dig:denmark:![]()
![]()
Tillykke
jeg håber, det har været en dejlig dag
Tusind tak for hilsner, besøg og gaver ![]()
Det har været en dejlig dag, trods regn … der kom og gik i løbet af dagen.
Nu er alle gæster taget hjem og min søster og jeg kan endelig slappe af og smække benene op … det er tiltrængt ![]()
Jeg fik besøg af dem jeg træner med på scleroseholdet, naboer, venner og familie … er blevet begavet med flotte gaver … der er flere vinflasker i reolen nu, end da festen startede
![]()
Tak for en dejlig dag med super fint traktement - der manglede allerhøjest lidt sol, men vi sad helt perfekt under pavillonerne, så ingen blev våde udvendigt ![]()
Og tak herfra, for et rigtig lækkert traktement i hyggeligt selskab - og til @Temple_Bar for heads up i sidste øjeblik, ved ikke om der havde været rester til overs til i dag…?
![]()
Sig til, hvis du skal bruge en hånd - nu var du jo så sød at tilbyde hjælp med min G&T udfordring… ![]()
Der er masser af rester, så for den sags skyld kan du komme igen i dag …
Det vil jeg prøve at have i mente, hvis jeg løber ind i udfordringer med at tømme reolen ![]()
Jamen, så er der jo styr på picnickurven til roadtrip’et
![]()
![]()
Jeg hælder resten af brændenældesuppen på en drikkedunk til dig ![]()