Scar In Tha House!

He he…

Den dejlige Scar… Anne jeg har aldrig nusset en ilder så kan du ikke se om du kan snige en til Jylland…

Skulle hilse fra Chaos og Ludvig. De mener at det gode temperament må komme fra fædernes side… Fnis… (Ludvig vil dog også give Scars mor en stor del af skylden) Fnis

men ellers vil jeg bare :hjerte::rock::yourock::storrespekt::danse::klappe::klappekat:

Hun er så kedelig for jeg må ikke stjæle en med hjem :frowning: (Dåmme dåmme Julia)

NO way!!! :nix:

Men du er mere end velkommen til at komme og nusse ildere her på præmisen… :høhø: Men de BLIVER her… :rock:

Jamen så må jeg komme til KBH når du holder asti hygge

Må heller huske en jakke med store lommer hvis ilderne er søde… Det opdager hun aldrig :tihi:

:tihi::tihi::tihi:

Du er most welcome… Men jeg tjekker din taske… -LOL

:juhu::juhu::juhu:

Hvor godt!!!
Han er smækkerlækker!!

PS: …har helt glemt at sige, at du bare har det sejeste signaturbillede!! :rock:

Nuuiiii en lille lækker bandit :smiley: Og sikke da fantastisk sammenførring. Blir sjovt at følge dem fremover. Og Anne, hvor må det bare være skønt at aflevere sådan en tryg lille én - og så især til en kattegal :slight_smile:

Naiiii… hvor er det bare fedt, at det gik så nemt. Og hvor er han LILLE :hjertehop:

Glæder mig til flere billeder som de lærer hinanden bedre at kende :slight_smile:

Det er så skønt når det sker. Kan så sige det næsten var det samme, da jeg afleverede Lucky og Butterfinger i fredags. Butterfinger kastede sig nærmest i armene på den diskrete MCO dreng, der var omtrent 800% større end ham, men Lucky skulle lige se ham lidt an.

Ih, hvor er de søde alle sammen!
Stort tillykke med den lille! :smiley:

Taaaak skal I have alle sammen… Lige nu deler de alle sammen lidt vådfoder… Ad samme tallerken…! Mad er der ALTID plads til jo… :tihi:

Et stort tillykke med din lille gangster :slight_smile:

Dejligt at læse, at han allerede føler sig hjemme - og at de andre allerede er ved at overgive sig :thumbup: