Se...en KO-kanin

[QUOTE=Vipstøsen;875566]Sikke en skøn uldtot :wehuu:

Skal den lege med kattene… eller vil det blive for farligt? Min gamle nabo’s katte og kanin kunne nemlig lege sammen… og det var SÅ underholdende :)[/QUOTE]

Uh her hjemme ville jeg ikke turde, dræberkatten Delle ville tage det lille fnug er jeg sikker på. Men vi havde i flere år 2 store franske væddere der holdt løbegården nede for græs m.m sammen med skovkattene og de hyggede.

[QUOTE=Coon Danica;875490]Tak :slight_smile:
Så er det altså ikke bare mig som… :tihi:[/QUOTE]

Nej, det er ikke bare dig, vi er flere er vi :høhø: … jeg har en mand som sidder og nikker heftigt lige nu :wink:

dræberkatten Delle …hmmmm altså Gitte…men ligefrem dræberkatten Delle…hvad giver du da det kræ at spise…her var hun en sand engel…LOL…hun er jo ikke vant til ninusser…og hvad er de så…jagt bytte…

alt andet lige så ser de nu nuser ud…de små ninusser… de er bare ikke lige mig…sådan er det…jeg foretrækker mine fladnæser, min vovse og mine ponyer…og nej vi skal heller ikke have høns selv om vi bor på lander…man må kende sine begrænsninger…LOL

Når jeg læser overskriften, får jeg det hele tiden til KOkain :ups: :tihi:

Jeg håber, at du finder et skønt navn til den smukke ninus. Min bror har haft en, der hed Nimbus :tihi:

Hvor er den bare kær :inlove:

Nora er et rigtig sødt navn til en ko-kanin :smiley:

[QUOTE=Vipstøsen;875566]Sikke en skøn uldtot :wehuu:

Skal den lege med kattene… eller vil det blive for farligt? Min gamle nabo’s katte og kanin kunne nemlig lege sammen… og det var SÅ underholdende :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Når der er gået lidt tid vil vi prøve om det går…jeg tror sagtens at det kan…kattene er jo vant til de små hunde her…men…vi vil gå forsigtigt frem :slight_smile:

Jeg håber at de er søde her…lige nu gider de ikke kigge mere på den.
Den står her i stuen i et bur vi har lånt indtil der kommer et nyt udendørsbur i næste uge…men vi får se om de er dræberkatte eller søde misser :tihi:

Jamen så skynd jer.:slight_smile:
Der hvor vi købte den var der flere endnu.
Chokofarvede med hvis næsetip bl.a.
Jeg var sådan i tvivl om jeg skulle tage den eller den vi tog.:tihi:
Der var også helt ensfarvede choko.
Og de bor tættere på dig end de gør på os…i Vordingborg.
Forældrene til kaninerne kommer fra Sverige og Tyskland og var meget flotte.

[QUOTE=haneben;875651]dræberkatten Delle …hmmmm altså Gitte…men ligefrem dræberkatten Delle…hvad giver du da det kræ at spise…her var hun en sand engel…LOL…hun er jo ikke vant til ninusser…og hvad er de så…jagt bytte…

alt andet lige så ser de nu nuser ud…de små ninusser… de er bare ikke lige mig…sådan er det…jeg foretrækker mine fladnæser, min vovse og mine ponyer…og nej vi skal heller ikke have høns selv om vi bor på lander…man må kende sine begrænsninger…LOL[/QUOTE]

Godt jeg ikke bor på landet…så havde her været helt fyldt med alle mulige dyr :tihi:

[QUOTE=DK Blackangel;875655]Når jeg læser overskriften, får jeg det hele tiden til KOkain :ups: :tihi:

Jeg håber, at du finder et skønt navn til den smukke ninus. Min bror har haft en, der hed Nimbus :tihi:[/QUOTE]

KOkain :tihi:
Ja, det kunne jo godt bruges…men…nej, det går nok ikke :høhø:

[QUOTE=Baileyhusmis;875750]Hvor er den bare kær :inlove:

Nora er et rigtig sødt navn til en ko-kanin :D[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, det ender nok også med at det bliver en Nora :slight_smile:

Ihh hvor er hun da bare bedårerne :hjerte:

Den er godt nok nuttet, den lille pudderkvast :love2:
Selv foretrækker jeg dog dværgvæddere … de ser så dejligt dumme ud, med hængeører :tihi:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;875875]Den er godt nok nuttet, den lille pudderkvast :love2:
Selv foretrækker jeg dog dværgvæddere … de ser så dejligt dumme ud, med hængeører :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, dværgvæddere er også så søde…jeg har faktisk set flere til salg som var blandet med dværg Teddy :slight_smile:

Nårh hun er cute :hjerte:

Maren var ko navnet jeg kom i tanke om :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;876077]Nårh hun er cute :hjerte:

Maren var ko navnet jeg kom i tanke om :-)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Ja, det bliver en Nora eller Maren…må lige se hvad hun ligner mest :tihi:

Synes altså det ligner en hybelkanin :høhø:
Men absolut en af de sødeste og mest nuttede hybelkaniner man kan tænke sig :love2:

[QUOTE=solveig;876252]Synes altså det ligner en hybelkanin :høhø:
Men absolut en af de sødeste og mest nuttede hybelkaniner man kan tænke sig :love2:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, hvis bare alle hybelkaniner så sådan ud…så kunne man da godt springe en støvsugning over af og til :tihi:

Ja så kunne det godt være man skulle overveje et opdræt :høhø: