Se...en KO-kanin

Ja :høhø:

Sikke fin men hvad siger kattene / hundene til den ?

Tak :slight_smile:
Bibi og Mosquito er jeg slet ikke nervøse for gør den noget, og i dag har jeg haft den ude på gulvet med bare et par af kattene om den, de er nygerrige og snuser…og så går de igen.
De gider heller ikke rigtig at kigge henne ved buret mere…så jeg håber snart at vi kan lade den få nogle løbeture i gården…altså under skarpt opsyn :slight_smile:

NUTTET! :smelter:

Jeg stemmer for Nora. Nora Nin!

Vi havde en kanin for år tilbage. Hun hed Zigzag :slight_smile: Simpelthen fordi hun var kaninernes svar på siamesere :smiley: Hun spurtede rundt imens hun zigzaggede i luften… Hun kunne ikke hedde andet :slight_smile:

He he he - hvad med navnet Kora - sammentrækning af KO kanin og Nora :stuck_out_tongue:

ORV - jeg glemte helt - hvor er hun NUUUUUTTET :inlove:

Ja, det er sødt. :slight_smile:

En fin uldtot - fin farvefordeling den har. :slight_smile: Men pyha, jeg ville ikke orke at rede al den pels! Der er godt nok meget! :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;876480]NUTTET! :smelter:

Jeg stemmer for Nora. Nora Nin![/QUOTE]

Ja, hun skal hedde Nora…og Nin passer rigtig godt til “efternavn” :tihi:

Det må have været sjovt at se på :tihi:
Jeg glæder mig til vores kan løbe rundt her.
Jeg har lige siddet her på sofaen med den samt nogle af misserne…de gør den ikke noget overhovedet…men…jeg ved jo ikke når først den kommer på gulvet og begynder at løbe :uha:

[QUOTE=Annette O;876529]He he he - hvad med navnet Kora - sammentrækning af KO kanin og Nora :stuck_out_tongue:

ORV - jeg glemte helt - hvor er hun NUUUUUTTET :inlove:[/QUOTE]

Ja, DET er altså et godt navn :tihi:

Enig :slight_smile:

Ja, der er jo noget pels, men at rede den et par gange om ugen kan ikke tage mange minutter :slight_smile:
Og bliver det for voldsom en pels må vi klippe den ned, det gjorde opdrætteren på sine. :slight_smile:

Hun er sød, Lisbeth :inlove:

hvor er hun sød!

Hvad med at kalde hende for Karla?

[QUOTE=Helene C;877084]hvor er hun sød!

Hvad med at kalde hende for Karla?[/QUOTE]

Jo, det er et rigtig sødt navn…men det må gerne være sådan lidt “ko-agtigt”…hun er jo en KO-kanin :tihi:
Altså…Ko-kanin fordi hun er sort/hvidbroget…det hedder mine sort/hvide katte …altså KO-katte :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;877006]Tak :slight_smile:
Ja, der er jo noget pels, men at rede den et par gange om ugen kan ikke tage mange minutter :slight_smile:
Og bliver det for voldsom en pels må vi klippe den ned, det gjorde opdrætteren på sine. :)[/QUOTE]

Tror ogsaa det kommer meget an paa hvad man laegger i bunden af buret. Indendoers gaar mine paa spaaner, og det fungerer bare ikke ret godt til langhaarede, det sidder OVERALT! Halm forestiller jeg mig er bedre til den slags kaniner.
(Siger Cecilie, som kun har een “langhaaret” kanin, i form af en loevehoved-blanding :tihi: Intet det ligner din KO-kanin!)

[QUOTE=Cecilie89;877095]Tror ogsaa det kommer meget an paa hvad man laegger i bunden af buret. Indendoers gaar mine paa spaaner, og det fungerer bare ikke ret godt til langhaarede, det sidder OVERALT! Halm forestiller jeg mig er bedre til den slags kaniner.
(Siger Cecilie, som kun har een “langhaaret” kanin, i form af en loevehoved-blanding :tihi: Intet det ligner din KO-kanin!)[/QUOTE]

Du har ret i det med spåner.
Jeg har givet den spåner i buret og pelsen er bare fyldt…når man tager den op drysser der bare spåner fra den.
Jeg tror at når den får sin udendørsbur vil jeg nøjes med halm…og så måske bare spåner i en lille tissebakke :slight_smile:
Jeg vidste slet ikke at du også havde kanin…hvad med et lille foto af den…jo …be be :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;877089]Tak :slight_smile:
Jo, det er et rigtig sødt navn…men det må gerne være sådan lidt “ko-agtigt”…hun er jo en KO-kanin :tihi:
Altså…Ko-kanin fordi hun er sort/hvidbroget…det hedder mine sort/hvide katte …altså KO-katte :høhø:[/QUOTE]

Koen bag på min mælkekarton hedder Karla Ko… Så det er da ko-agtigt :smiley: