Se...en KO-kanin

Åh…jeg kender slet ikke det mælk:tihi:
Så er det jo et rigtig godt Ko-navn :slight_smile:

Aha, en konin :tihi:

Ja :tihi:

Synes det er et ypperligt nyt udtryk du lige er kommet med der :klapper:

[QUOTE=Coon Danica;877107]Åh…jeg kender slet ikke det mælk:tihi:
Så er det jo et rigtig godt Ko-navn :)[/QUOTE]

Det er Arla Harmonie mælk jeg drikker. Det er bag på deres karton til minimælken…

Lisbeth, jeg har fundet din næste bil :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;877103]Du har ret i det med spåner.
Jeg har givet den spåner i buret og pelsen er bare fyldt…når man tager den op drysser der bare spåner fra den.
Jeg tror at når den får sin udendørsbur vil jeg nøjes med halm…og så måske bare spåner i en lille tissebakke :slight_smile:
Jeg vidste slet ikke at du også havde kanin…hvad med et lille foto af den…jo …be be :)[/QUOTE]

Naar jeg siger een langhaaret, saa mener jeg een langhaaret. Har ogsaa et par korthaarede/almindelige niner. Langhaar har aldrig slaaet igennem herhjemme. :tihi: De fleste har jeg selv avlet. Du kan faa et lille udpluk her, alle kan findes paa min hjemmeside, totalgnaver.dk. :slight_smile: Well, kan se en del mangler paa min photobucket, saa min langhaarede, Nuka, maa du selv ind og lede efter. :wink:

Unger fra sidste aar:

Sidste unge i voksen forstand:

Tjaa… Maa vist hellere faa oprettet en traad herinde hvor jeg kan praesentere alle i stedet for saadanne delmaengder som dette.

[QUOTE=Helene C;877115]Synes det er et ypperligt nyt udtryk du lige er kommet med der :klapper:

Det er Arla Harmonie mælk jeg drikker. Det er bag på deres karton til minimælken…[/QUOTE]

Det må jeg lige have set næste gang jeg køber mælk :smiley:

[QUOTE=Zunar-J5;877121]Lisbeth, jeg har fundet din næste bil :tihi:

[/QUOTE]

Hvor er den fin :klapper:

[QUOTE=Zunar-J5;877121]Lisbeth, jeg har fundet din næste bil :tihi:

[/QUOTE]

:lol:

og der medfulgte en lille tegning af Karla Ko hehe…

[QUOTE=Cecilie89;877124]Naar jeg siger een langhaaret, saa mener jeg een langhaaret. Har ogsaa et par korthaarede/almindelige niner. Langhaar har aldrig slaaet igennem herhjemme. :tihi: De fleste har jeg selv avlet. Du kan faa et lille udpluk her, alle kan findes paa min hjemmeside, totalgnaver.dk. :slight_smile: Well, kan se en del mangler paa min photobucket, saa min langhaarede, Nuka, maa du selv ind og lede efter. :wink:

Unger fra sidste aar:

Sidste unge i voksen forstand:

Tjaa… Maa vist hellere faa oprettet en traad herinde hvor jeg kan praesentere alle i stedet for saadanne delmaengder som dette.[/QUOTE]

Hold da op…hvor er de flotte :wehuu:
Og så de farver :hjerte:
Og store ører :tihi:
Ja, du må se at få oprettet en tråd med dem :thumbup:

[QUOTE=Coon Danica;877138]Hold da op…hvor er de flotte :wehuu:
Og så de farver :hjerte:
Og store ører :tihi:
Ja, du må se at få oprettet en tråd med dem :thumbup:[/QUOTE]

Tak. :slight_smile: Ja, oerer er der store maengder af herhjemme! Naesten alle er beslaegtede, og alle har store-oerer-syndrom, det maa vaere genetisk nedarvet. :wink:

Det er også en halvstor race ikk’?

[QUOTE=Coon Danica;875490]Tak :slight_smile:
Så er det altså ikke bare mig som… :tihi:[/QUOTE]

Neeeejjjj det er det ikke… Vi er selv herhjemme ramt af teddy-feberen og har to teddykaniner og en vædder - alle kommer fra Tyskland…
Det vi “griner” af herhjemme er at den ene bliver beskrevet med at have præstekrave… Men sønnike ville ikke have at den skulle hedde det samme som præsten i vores kirke… Altså…

Glemte helt at skrive… Den er nuttet…

Og et lille fif til dig… På zooplus.de kan du købe hampstrøelse og det er supergodt til langhårskaniner - det giver ikke de store knuder i pelsen og det kan købes i ret store “baller”…

[QUOTE=Vipstøsen;875566]Sikke en skøn uldtot :wehuu:

Skal den lege med kattene… eller vil det blive for farligt? Min gamle nabo’s katte og kanin kunne nemlig lege sammen… og det var SÅ underholdende :)[/QUOTE]

Sagtens - vores teddy’er leger med vores katte uden problemer og faktisk taler kaniner og katte næsten samme sprog, så…

Neej, der er lidt dvaergvaedder i dem (det er derfor oererne sidder i en lidt sjov stilling), og den race ligger paa op til 1,9 kg.
Der er mest hollaender i dem, og den race gaar under “smaa racer”, med en vaegt paa 2,5 til 3,2. De fleste af mine ligger paa omkring 2,5 kg +/-. Intet sammenlignet med kaemperacerne paa 6+ kg. :tihi:
Hvor stor bliver en teddy - er det ikke ogsaa et par kg?

[QUOTE=Cecilie89;877335]Neej, der er lidt dvaergvaedder i dem (det er derfor oererne sidder i en lidt sjov stilling), og den race ligger paa op til 1,9 kg.
Der er mest hollaender i dem, og den race gaar under “smaa racer”, med en vaegt paa 2,5 til 3,2. De fleste af mine ligger paa omkring 2,5 kg +/-. Intet sammenlignet med kaemperacerne paa 6+ kg. :tihi:
Hvor stor bliver en teddy - er det ikke ogsaa et par kg?[/QUOTE]

Jo det er så… De er ikke særlig store… Men dejlige :wink:

[QUOTE=Nethe;877323]Neeeejjjj det er det ikke… Vi er selv herhjemme ramt af teddy-feberen og har to teddykaniner og en vædder - alle kommer fra Tyskland…
Det vi “griner” af herhjemme er at den ene bliver beskrevet med at have præstekrave… Men sønnike ville ikke have at den skulle hedde det samme som præsten i vores kirke… Altså…

Glemte helt at skrive… Den er nuttet…

Og et lille fif til dig… På zooplus.de kan du købe hampstrøelse og det er supergodt til langhårskaniner - det giver ikke de store knuder i pelsen og det kan købes i ret store “baller”…[/QUOTE]

Tak:)
Du kommer altså til at vise foto af dine kaniner også :slight_smile:

Jeg skal prøve at kigge efter det strøelse næste gang jeg skal have fra zooplus, det ville være skønt hvis man kan få noget som ikke hænger sådan i pelsen :slight_smile:

[QUOTE=Cecilie89;877335]Neej, der er lidt dvaergvaedder i dem (det er derfor oererne sidder i en lidt sjov stilling), og den race ligger paa op til 1,9 kg.
Hvor stor bliver en teddy - er det ikke ogsaa et par kg?[/QUOTE]

OK, jamen så er det jo også små kaniner :slight_smile:

En dværg teddy må vist nok veje op til 1,7 kg :slight_smile:

Den bil snupper Kalle da :tihi: