Se et dejligt hus

Jeg har været helt tæt på - det ER lækkert og ligger fantastisk ned til Junget Strand på Salling

Det er ufatteligt hvad man får for pengene. OG så er det lige jeg IKKE fatter folk i byerne der både gider leve der Og vil betale de priser der er der. :tihi:
SE, vand, højt til himmelen, plads, frisk luft…alle disse ting er faktisk ubetaligelige OG i byen en sjældenhed.
KØB det Helle…du vil ALDRIG fortryde :rock:

JEG HAR IKKE EN MILLE, men hvis jeg havde… Se en løbegård man kan lave der!

Og jeg arbejder lige ved siden af… SUK

:wehuu: Jeg har boet ganske tæt på… Det er bare fantastisk…

Jeg vil have sådan et hus engang :inlove:

Om 3-4 år ca. så har jeg en muglighed for at låne en halv mille, men der er det der jo solgt. Super fedt hus.

Jeg har 700 meter ned til det hus :slight_smile:

Angel - nej hvor sjovt!

Så kan du jo lige bekræfte at det ligger skønt!

Var til festival fredag og så det:-)

Åååh, jeg er helt solgt!

Gad virkelig godt have sådan et hus en dag. Men uddannelsen skal lige i påbegyndes og færdiggøres. :stuck_out_tongue:

Og så forestiller jeg mig også at det er nær umuligt at bo sådan et sted uden bil. :S Så må også lige i gang med kørekort, og købe en bil.

Men SÅ er jeg også klar! :høhø: Jeg kan jo være så heldig, at huset er sat til salg igen til den tid. :tihi:

[quote=lenschow;420624]Angel - nej hvor sjovt!

Så kan du jo lige bekræfte at det ligger skønt!

Var til festival fredag og så det:-)[/quote]

Er det ikke det, der ligger i nærheden af grisestalden? Eller er det det hvor mosen ligger i baghaven?

Uhh festilvalen, jeg var glad for at den var overstået. Fulde mennesker helt oppe ved min vej… Ihh :smiley:

Det godt nok et lækkert hus og til rimlige penge synes jeg…Hvis bare jeg ikke havde mit job her i kalundborg, så havde jeg sgu pakket tasken med det samme.:smiley:

Synes det frygtelig langt og køre til og fra job.:tihi:

Vist er det lækkert - masser af plads osv. Men opvarmning af det kan sikkert ruinere enhver …

Wow, der er da plads og værelser nok der…

Det må godt nok ligge ude i the-middel-of-nowhere, for at have den pris! :muhaha:

Det gør det også - Junget. Det ligger ved siden af den gamle Junget Gård - en herregård med rødder tilbage til middelalderen - og der er mose bag huset - og en spytklat til stranden.

Grisestald? Nej det tror jeg ikke. Junget Gård arbejder med planteavl. Det har jeg lige skrevet en artikel om i hvert tilfælde:-)

:inlove::inlove::inlove:

Sikke et lækkert hus - men jeg kan ikke finde prisen ??

:øhmm:

800.000 ca

45.000 i udbetaling og en leje på ca 4000 netto

KH

Undskyld har jo linket forkert - til fot i stedet for forside:

Her er prisen osv

[quote=lenschow;420664]800.000 ca

45.000 i udbetaling og en leje på ca 4000 netto

KH[/quote]

:tak::tak::tak:

Takker og nejer…

Det er godt nok billigt - det kan du end ikke få en lille, mørk baggårdslejlighed på indre Nørebro for…

:slight_smile:

[quote=Eife;420646]

Det må godt nok ligge ude i the-middel-of-nowhere, for at have den pris! :muhaha:[/quote]

Ikke nødvendigvis- husene koster ikke ret meget i det område.

Helle, hvorfor forhøre du dig ikke bare om du evt. kan leje det ?
Det gjorde vi med huset her, som også var til salg, men boligmarkedet er jo lidt sløvt pt.

Det er godt nok billigt - det kan du end ikke få en lille, mørk baggårdslejlighed på indre Nørebro for…

:)[/quote]

Åbenbart ikke billigt nok på den egn, deroppe koster huse praktisk talt “ingenting” for det har været til salg i over et år

Håber du får det eller noget tilsvarende en dag, hvis det er din drøm :slight_smile:
Jeg får en slags omvendt klaustrofobi af at være væk fra byen, selv i sommerhus, så min absolutte drømmebolig er en af dem her:
http://www.havneholmen.dk/boligerne/
http://www.havneholmen.dk/interioer/

Så skal jeg bare lige arve en rig onkel eller to først :fløjte: