Se hvad jeg har købt 💞

Jeg var simpelthen NØDT TIL at eje den her :grin:
Er den ikke sød?

Jeg har jo den her i forvejen så synes den anden passede perfekt :ok_hand: :heart_eyes:

17 Synes om

Den kan jeg godt forstå, at du måtte have - den er simpelthen skøn :heart_eyes:

1 Synes om

Jeg har altså flyttet den til en anden KATegori. Hvis ikke det her er foto af katte, ved jeg da ikke hvad er. Der står vel ingen steder, de skal være levendes :wink:

4 Synes om

Okay tak, Jeg overvejede faktisk bare at lægge dem i månedens katte tråd men var ikke sikker på det var ok, så lavede min egen :grin:

2 Synes om

Hvor kan man købe sådan en. Den må jeg simpelthen ha’ :heart_eyes:

1 Synes om

Den er købt hos en butik der hedder Tjiller-tjaller, hun har også en hjemmeside og en fb-side men vær lige opmærksom på at hun ikke sender de her beton figurer, de skal afhentes :smiley:

Det er jo her i holstebro…

Den butik bliver man hurtig glad for… jeg tør ikke besøge den ret ofte (selvom jeg nu ved jeg mangler kalkmaling fra hende)

1 Synes om

Jeg gruer godt nok også for når jeg skal op og hente katten, jeg tror jeg går helt amok. Hun har også nogle katte silhuetter i jern, de er såååå fine :grin:

2 Synes om

Det er I hendes private bolig og kælderen hvor butikker er, er fantastisk. Hun har faktisk en del katte ting, men jeg har ikke set en kat.
Men det er et inspirerende sted og hun er så sød… det er en butik jeg kun kan rose.

1 Synes om