Se hvad jeg har lavet!

Jeg har værkstedsfag på pædagogseminaret, og i dag har vi flettet med pil! Det blev til denne lille fine ægge/klemme/alt muligt-kurv :slight_smile: Av mine fingre siger jeg bare :tihi:

Teddy skulle også lige se hvad det var for noget :tihi:

:høhø:

hold da maule den er fed. KOrs altså, at nogle kan finde ud af det…warw warw warw du kan være stolt af dig selv.

Hvor er den flot og du er rigtig dygtig :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Den er da rigtig fin :smiley:

Hvis/når jeg flytter lidt mere ud på landet, vil jeg også lære at pileflette. Så vil jeg nemlig have haven opdelt med pilehegn.

WAUW den er da super flot :wink:
Den kan du godt være stolt af Stine :wink:

Hvor er den fin :thumbup:
Snart kan du forsyne mig med kurve til at lave katte-vuggerne af :rock:

Wauw den er flot! :slight_smile:

Lidt større og der kunne være en missetat i :tihi:

Hvor er den fin :slight_smile:

Supersejt!!!

Var det så ikke bare vildt spændende !!??

Sikke en flot lille kurve :slight_smile:

Nej Stine, jeg ved heller ikke, hvad du bilder dig ind. Tænk, at komme hjem med en kurv, der er så lille, at det er umuligt for Teddy at klemme sig ned i den :venter: :venter:

Men ser man bort fra det, så er det en rigtig fin lille kurv :ok:

Tak skal i ha’ alle sammen! :thumbup: Er faktisk også ret stolt af den :tihi:

Susanne Moshage - Jeg overvejede det faktisk også, men tror bare min Teddy dreng ville tykke den i stykker :S

Sanella - Jo det var rigtig rigtig skægt! Jeg skulle selvfølgelig lige i gang, men når man først har fanget fidusen, så går det bare stærkt :høhø:

Hvor er den bare flot lavet :ok:

Gad vide om katten forsøgte at skrue sig ned i kurven - de mener jo altid, at hvor der er en vilje, er der også en vej. :klapper:

[QUOTE=galath;575327]Nej Stine, jeg ved heller ikke, hvad du bilder dig ind. Tænk, at komme hjem med en kurv, der er så lille, at det er umuligt for Teddy at klemme sig ned i den :venter: :venter:

Men ser man bort fra det, så er det en rigtig fin lille kurv :ok:[/QUOTE]
Hihi han prøvede faktisk også at stikke poten ned i, men da han ikke kunne det begyndte han at tykke i den :S Så den blev gemt væk og er en gave til min moar :hjerte:

Hold da op den er flot

Iiiiihhh det gad jeg også godt jeg kunne!!! Hvor fint!

:ok::ok:

Super-flot, Stine - er du mon gået i gang med den kurvesofa jeg har bestilt så ??

:kryds:

Super-flot, Stine - er du mon gået i gang med den kurvesofa jeg har bestilt så ??

:kryds:[/QUOTE]
Hihi nej, der må jeg desvære skuffe dig Therese :wink: Jeg tror heller ikke jeg ville have noget hud tilbage på fingrene efter - de er stadig ømme efter sådan en lille kurv :tihi:

:never::never::never::never:

Aldrig hørt om arbejdshandsker ??? :stuck_out_tongue: